Επιστροφή στα ταραγμένη ελληνική πραγματικότητα για τον Δημήτρη Αθανίτη που μετά τις «Τρεις μέρες ευτυχίας» (2012) κρατάει το ίδιο τραχύ, μελαγχολικό και γκρίζο τέμπο για να αφηγηθεί την περιπέτεια ενός 40άρη χωρισμένου εργάτη που χάνει τη δουλειά του και απεγνωσμένος όπως είναι αποφασίζει να πάρει τη δικαιοσύνη στα χέρια του όντας επιφορτισμένος με την παρουσία του μικρού του γιου που η πρώην σύζυγος αφήνει σε εκείνον.
Μοναδικά ταιριαστός στο μοτίβο του αστικού γουέστερν εδώ ο Στάνκογλου στο κάδρο του άγριου τοπίου της περιφέρειας της Αθήνας, κουβαλάει στους ώμους του το βάρος της ταινίας, ανάμεσα στον ρεαλισμό και τη φαντασία ακόμη κι όταν η απόδοση των χαρακτήρων μοιάζει τελείως προσχηματική.
Μεγάλο Βραβείο στη Φιγκέιρα ντα Φοζ, Βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Ανδρικού Ρόλου στο Ελληνικό Φεστιβάλ του Λονδίνου (London Greek Film Festival), έξι κύριες υποψηφιότητες στα Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και συμμετοχή σε πάνω από είκοσι φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο.