Επτά ετερόκλιτοι πιστολέρος, όλοι τους από την έτερη πλευρά του νόμου, μισθώνονται από τους κατοίκους μιας κωμόπολης για να τους προστατέψουν ενάντια τα σκοτεινά σχέδια ενός μεγαλοεπιχειρηματία σε τούτη την άνιση απόπειρα «πολιτικοποίησης» του κλασικού γουέστερν του Τζον Στάρτζες (1960), που με τη σειρά του είχε βασιστεί στους «Επτά σαμουράι» του Ακίρα Κουροσάβα. Πολυεθνικοί οι νέοι «Επτά», υπό την αρχηγία Αφροαμερικανού, παλεύουν να αποδείξουν πως ο καπιταλισμός κάθε άλλο παρά ταυτίζεται με τον Θεό όπως πιστεύει ο ανηλεής μπίζνεσμαν, σε μια ταινία που χρησιμοποιεί τα πρόσωπα πρωτίστως ως σύμβολα (και δη χριστιανικά) και μονάχα παρεμπιπτόντως ως χαρακτήρες, πάντως σέβεται το αντιηρωικό πνεύμα του παλιού φιλμ και εντυπωσιάζει με τις καλοσυντονισμένες σκηνές αναμέτρησης –ιδίως τη μεγάλη του φινάλε.