Η Μάρθα, προσπαθώντας να ξεφύγει από μια θρησκευτική οργάνωση, βρίσκει καταφύγιο στο σπίτι της αδερφής της Λούσι, η οποία μένει μαζί με τον άνδρα της σε ένα όμορφο σπίτι δίπλα σε μια λίμνη στο Κονέκτικατ. Η Μάρθα, μην μπορώντας να μοιραστεί αυτό που έζησε ως μέλος της ομάδας και πιστεύοντας πως ο αρχηγός της αίρεσης την καταδιώκει, χάνεται σε έναν ψυχολογικό λαβύρινθο ανάμεσα σε παρελθόν, παρόν, φαντασία και πραγματικότητα.
Το θέμα της ταινίας Μάρθα Μάρσι Μέι Μαρλίν αφορά τη γοητεία και την εξουσία που ασκούν οι σύγχρονες αιρέσεις στους οπαδούς τους, τις επιπτώσεις τους και κυρίως την ανάγκη των νέων ανθρώπων να ανήκουν κάπου. Ο σκηνοθέτης Σον Ντέρκιν στο ντεμπούτο του καταφέρνει να δημιουργήσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα που θα φιλοξενήσει την ταραγμένη ψυχολογική κατάσταση της ηρωίδας. Η Ελίζαμπεθ Όλσεν, αδερφή των διδύμων Άσλεϊ και Μέρι-Κέιτ Όλσεν, αποδεικνύει στην πράξη πως είναι η πιο ταλαντούχα στην οικογένεια. Καταφέρνει να διατηρήσει σε όλη την ταινία μια εσωτερική ένταση, δοσμένη μπροστά στην κάμερα με έναν αξιοθαύμαστο, γαλήνιο τρόπο. Ο Τζον Χοκς στον κεντρικό ρόλο του ηγέτη της αίρεσης, μετά την υποψηφιότητά του για Όσκαρ για την ανατριχιαστική ερμηνεία του στο Winter's Bone, ερμηνεύει πιστά ξανά έναν απόκοσμο και σκληροτράχηλο χαρακτήρα.
Μπορεί στο τέλος της ταινίας να σας μείνει η αίσθηση ενός έργου που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, λόγω του φινάλε, όμως καθ' όλη τη διάρκειά του θα υπάρχουν στιγμές που η κάμερα του Σον Ντέρκιν θα σας θυμίζει κάτι από Χάνεκε, χωρίς φυσικά τις κοινωνικές γροθιές. Στα αξιοσημείωτα της ταινίας η υποβλητική ατμόσφαιρα -βοηθά πολύ και το φυσικό, απομονωμένο περιβάλλον της λίμνης-, η γκρίζα φωτογραφία που μοιάζει να αποχρωματίζει σχεδόν τα πάντα και η ικανότητα του σκηνοθέτη να κραυγάζει συναισθήματα, χωρίς να προκαλεί θόρυβο.
Η ταινία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο τελευταίο φεστιβάλ κινηματογράφου του Σάντανς και συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών.
Δείτε εδώ το τρέιλερ της ταινίας.