Την ίδια ημέρα που ετοιμάζεται να αναχωρήσει για την Μελβούρνη όπου θα ξεκινήσει τη νέα του ζωή, ένα ζευγάρι Ιρανών φιλοξενεί στο υπνοδωμάτιό του το κοιμισμένο μωρό που η νταντά των γειτόνων τους αφήνει για λίγες ώρες. Μέχρι που ο σύζυγος αντιλαμβάνεται πως κάτι συμβαίνει με το βρέφος που δεν ξυπνάει. Αντιμέτωπο με την τραγωδία και της επιπτώσεις της στο μέλλον του, το ζευγάρι αρχίζει να λέει ψέματα στους επισκέπτες του.
Φορτωμένο με φεστιβαλικές διακρίσεις, το ντεμπούτο του Ιρανού σκηνοθέτη και σεναριογράφου Νιμά Τζαβιντί, επεξεργάζεται ηθικά διλήμματα, αντιγράφοντας την σεναριακή πατέντα ιρανικών επιτυχιών όπως αυτή καθιερώθηκε μέσα από ταινίες σαν το «Ένας Χωρισμός» του Ασγκάρ Φαραντί (κλείνοντας τη δράση σε λίγα τετραγωνικά και βάζοντας στο επίκεντρο ένα μοιραίο γεγονός και τις αντιδράσεις των εμπλεκομένων γύρω από αυτό).
Κι ενώ η «Μελβούρνη» φέρει ομοιότητες με το «Ένας Χωρισμός» και όσο αξιοπρόσεκτη κι αν είναι η προσπάθεια για ένα αγωνιώδες ψυχολογικό θρίλερ από τον πρωτοεμφανιζόμενο σκηνοθέτη, άλλο τόσο συζητήσιμη είναι η αφετηρία της διαπλοκής και μη πειστικός ο χειρισμός των διαλόγων που στερείται βάθους.