Με μια παραδεισένια ερημική παραλία, μια καλλίγραμμη νεαρή σέρφερ κι έναν αιμοβόρο καρχαρία κάνει «παιχνίδι» ο Καταλανός Χάουμε Κολέτ-Σέρα, ο επιδέξιος σκηνοθέτης του θρίλερ τρόμου «Orphan» και της εναέριας περιπέτειας «Non-stop». Α ναι, κι έναν πληγωμένο γλάρο, τη μόνη παρέα της Μπλέικ Λάιβλι στην ξέρα που καταφεύγει μετά τον τραυματισμό της από το ενεδρεύον θαλάσσιο κτήνος –κάτι σαν έμψυχη εκδοχή της μπάλας του βόλεϊ που κρατούσε συντροφιά τον «Ναυαγό» Τομ Χανκς.
Και μολονότι το εύρημα του πτηνού, μαζί με κάποια ακόμα (η μικροκάμερα ενός θύματος, ο πλωτός φάρος, η απειλή της παλίρροιας) καρυκεύουν αποτελεσματικά την κατά τα άλλα προκάτ ιστορία επιβίωσης, είναι ο χειρισμός του όποιου υλικού που πρωτίστως μετρά εδώ, και στο οποίο ο Κολέτ-Σέρα αποδεικνύεται ζογκλέρ. Με αίσθηση της λεπτομέρειας, προσεχτικά σταθμισμένες εντάσεις και πλάνα που τοποθετούν με ακρίβεια το ανθρώπινο στοιχείο στο φάσμα της αδιάφορης φύσης, κατορθώνει να «γεμίσει» τον ολόγυμνο χώρο δράσης και να συντηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον σου επί μιάμιση σχεδόν ώρα