Η Μιζούκι θέλει να του γνωρίσει τους ανθρώπους εκείνους που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη ζωή της. Το ταξίδι τούς οδηγεί στην ιαπωνική ενδοχώρα, στα χωριά και στην εξοχή. Είναι ένα όμορφο ταξίδι, που κινείται στα όρια της πραγματικότητας και του φανταστικού ανάμεσα σε πνεύματα και φαντάσματα. Πρόκειται για ένα road movie, μια ιδιαίτερη ταινία για τη ζωή και τον θάνατο.
Στη νέα ταινία του γνωστού στο φεστιβαλικό κυρίως κοινό Ιάπωνα δημιουργού Κιόσι Κουροσάβα, μοτίβα του φανταστικού σινεμά χρησιμεύουν ως όχημα και μόνο στη σύνθεση μιας ιστορίας πάνω στην απώλεια και τη συμφιλίωση με τα λάθη, την ενοχή και τον θάνατο. Πρόκειται για μια ινδουιστικής σκέψης φιλμική ελεγεία, όπου η Μιζούκου, μοναχική δασκάλα πιάνου, δέχεται ατάραχη σχεδόν την επίσκεψη τού από χρόνια πεθαμένου ναυτικού συζύγου της και τον ακολουθεί στην ιαπωνική ενδοχώρα, σε ένα ταξίδι γνωριμίας με τους ανθρώπους (οι περισσότεροι επίσης μακαρίτες) που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη ζωή του.
Η πίστη στο ότι ο άνθρωπος, όπως κι ολόκληρο το σύμπαν, είναι ένα άθροισμα από μηδενικά, όπως λέει ο «νεκρός» σε μια σκηνή, συνεπώς και το αίτημα για την επανασύνδεση του ανθρώπου με τη συμπαντική ολότητα από την οποία κάποτε ξεκόπηκε, δίνουν το στίγμα μιας μεταφυσικής μελέτης ουσιώδους μεν και όμορφης στις λυρικές της εικόνες, όμως «ξεχειλωμένης» δραματικά και εξαντλητικά ανακυκλούμενης, κατ’ εικόνα θαρρείς του «κύκλου» που αποπειράται να εξερευνήσει.