Όταν το δίχτυ του πιάνεται στη μηχανή της βάρκας του, ο Ναμ Τσουλ-Γου, Βορειοκορεάτης οικογενειάρχης ψαράς, παρασύρεται στα ύδατα της Νότιας Κορέας, όπου θα συλληφθεί ως ύποπτος κατασκοπείας για να υποβληθεί σε μια βασανιστική ανάκριση…
Αυτό το «δίχτυ» έχει ονόματα βαριά στη νέα ταινία του Κιμ-Κι Ντουκ, και στα βρόχια του πιάνει αθώους εκατέρωθεν της διηρημένης χερσονήσου. Της οποίας τον φασίζοντα εθνικισμό, κι από τις δυο πλευρές, στηλιτεύει ο δημιουργός με την ίδια ένταση και πίκρα, στη βάση μιας γόνιμης σημειολογικά σεναριακής ιδέας που υλοποιείται σε μια αντιηρωική «περιπέτεια» άψογων μεν αφηγηματικών ρυθμών, αλλά προφανέστατη σε σύμβολα, μηνύματα και εξέλιξη (η επιστροφή του Ναμ στην πατρίδα του επιφυλάσσει, εννοείται, μια από τα ίδια).
Όχι πως ο σκηνοθέτης του «Ολομόναχοι Μαζί» ή του «Άνοιξη, Καλοκαίρι…» απέφυγε ποτέ του τον μοραλισμό. Απλά, αν τα παλιότερα έργα του ήταν διακριτικές παραβολές, τούτο εδώ ξεδιπλώνεται σαν ένα εκκωφαντικό κήρυγμα.