Menu

12 τρόποι να νικήσουμε το στρες

Δοκιμάστε τους παρακάτω τρόπους για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της ανησυχίας και να νιώσετε καλύτερα.

Έχετε ένταση στην καθημερινότητά σας; Θυμώνετε με το παραμικρό και αγχώνεστε; Οι ειδικοί μας προτείνουν τρόπους να δούμε το ποτήρι γεμάτο και να αδράξουμε τη μέρα χωρίς στρες.

Ξυπνήστε νωρίς
Με το να δώσετε περισσότερο χρόνο στον εαυτό σας να «ξυπνήσει», θα νιώσετε πιο φρέσκες. Αποφύγετε να σηκωθείτε βιαστικά χωρίς να αφιερώσετε λίγη ώρα σε εσάς π.χ. σε διαλογισμό ή για να ακούσετε μουσική. Σκεφτείτε ότι ακόμα και ο μεταβολισμός της καφεΐνης απαιτεί 20′.

Φτιάξτε τη διάθεσή σας με χρώμα
Τα έντονα, όπως το κόκκινο, μας ανεβάζουν, τα πιο γήινα, όπως το πράσινο, μας ηρεμούν. Βρείτε αυτό που σας κάνει να νιώθετε όμορφα και φορέστε το.

Οργανώστε το χώρο σας
Καθαρίστε τον από άχρηστα αντικείμενα (ακόμα και στα συρτάρια και τα ράφια σας) ώστε να είναι πιο οργανωμένος και να μην φαίνεται παραγεμισμένος. Η ατμόσφαιρα που θα δημιουργήσετε θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το στρες.

Δείτε βίντεο με…γάτες
Τα βίντεο με μικρά ζώα, όπως τα σκυλάκια και οι γάτες απομακρύνουν το αίσθημα της έντασης.

Φανταστείτε αυτά που σκέφτεστε
Οπτικοποιήστε στο μυαλό σας αυτά που σας στρεσάρουν και φανταστείτε ότι απομακρύνονται, σα να βρίσκονται μέσα σε σύννεφα. Όταν αντιληφθείτε ότι μοιάζουν με αντικείμενα που φεύγουν θα τα νιώσετε λιγότερο απειλητικά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ