Μια νέα μελέτη έρχεται να αλλάξει αυτά που ξέραμε για τον κόσμο της μόδας. Ο Μπεν Μπάρι, ακαδημαϊκός και ιδιοκτήτης πρακτορείου μοντέλων, αποφάσισε να κάνει το διδακτορικό του πάνω στο ρόλο των μοντέλων στη διαφήμιση και κατά πόσο αυτά επηρεάζουν τις καταναλώτριες για να αποκτήσουν ή όχι κάποιο προϊόν. Έτσι διενήργησε μια έρευνα σε 2.500 γυναίκες στην Αμερική και τον Καναδά, τα αποτελέσματα της οποίας προκάλεσαν ιδιαίτερη έκπληξη, αφού αποδείχτηκε ότι η επιθυμία των καταναλωτριών να αγοράσουν ένα προϊόν αυξήθηκε κατά 175% όταν το μοντέλο που το διαφήμιζε ήταν στην ηλικία τους και κατά 200% όταν το πρόσωπο της διαφήμισης ήταν στα ίδια κιλά με εκείνες.
Ο Μπάρι πιστεύει πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η κάθε γυναίκα που βλέπει μια διαφήμιση ταυτίζεται με τους πρωταγωνιστές της και φαντάζεται αν το ρούχο ή το αξεσουάρ θα ταίριαζε στο δικό της σώμα. Έτσι, σύμφωνα με τον ίδιο, οι οίκοι μόδας θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν μοντέλα από διάφορες κατηγορίες όσον αφορά την ηλικία και τις αναλογίες. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσουν τις πωλήσεις, ενώ από την άλλη θα δώσουν μια πλήρη εικόνα των δημιουργιών τους σεβόμενοι παράλληλα τη διαφορετικότητα της κάθε γυναίκας.