Η L’Oréal μεταξύ των 10 κορυφαίων εταιρειών του Refinitiv 2020 Δείκτη Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης. Η κατάταξη της L’Oréal στην 6η θέση της λίστας αποτελεί την υψηλότερη κατάταξη του Ομίλου για τη προαγωγή της Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης, μετά την 12η θέση που έλαβε το 2019 και την 8η το 2018.
Οι εταιρείες της κατάταξης, αξιολογούνται με εκτενή λίστα κριτηρίων. Ο Refinitiv βασίζει την αξιολόγησή του σε 24 δείκτες Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης οι οποίοι απαρτίζουν τέσσερις βασικούς πυλώνες: Διαφορετικότητα, Συμπερίληψη, Ανάπτυξη Ανθρώπων και Αμφισβητήσεις που παρουσιάζονται στην ειδησεογραφία.
“Η L’Oréal έχει δεσμευτεί βαθιά στην προαγωγή της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης τα τελευταία 15 χρόνια σε κάθε επίπεδο του οργανισμού. Αυτή η αναγνώριση των προσπαθειών μας από μία αντικειμενική και παγκοσμίως σεβαστή αξιολόγηση, μας ενθαρρύνει και μας εμπνέει να επιταχύνουμε την πρόοδό μας σε αυτό τον κρίσιμο τομέα της επιχείρησής μας», ανέφερε ο Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President for Human Relations του Ομίλου L’Oréal. “Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Διαφορετικότητα και η Συμπερίληψη είναι απαραίτητες για την επιτυχία μας και αποτελούν κλειδί στη διατήρηση του καινοτόμου πνεύματός μας.»
Ο Δείκτης Refinitiv αξιολογεί την προαγωγή της Διαφορετικότητας προσμετρώντας τη φυλετική και πολιτισμική διαφορετικότητα στη διοίκηση και τα διοικητικά συμβούλια, σε συνδυασμό με τις ενέργειες και τους στόχους διαφορετικότητας. Η L’Oréal υποστηρίζει την ισότητα και την έμφυλη ισότητα στις αμοιβές σε ολόκληρο τον Όμιλο και έχει από καιρό αναγνωριστεί ως παγκόσμιος ηγέτης στην ισότητα των φύλων.
Όσον αφορά στη Συμπερίληψη, η L’Oréal καλωσορίζει και τα άτομα με αναπηρίες μέσω προγραμμάτων που περιλαμβάνουν προσβασιμότητα, προσλήψεις και εκπαιδεύσεις, καθώς και σεμινάρια ευαισθητοποίησης. Ο Όμιλος, προκειμένου να κάνει ακόμα περισσότερα, αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο οι managers αξιοποιούν τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη για να χτίσουν ένα περιβάλλον εργασίας με μεγαλύτερη συμπερίληψη, διασφαλίζοντας την ανάπτυξη των εργαζομένων.
Επιπλέον, η στρατηγική της L’Oréal για την Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη, αποτελεί ουσιαστικό μέρος της πολιτικής του Ομίλου για τα ανθρώπινα δικαιώματα, η οποία δημοσιεύθηκε το 2017.