Η Lagardère News, ιδιοκτήτρια του brand ELLE, της No1 μάρκας γυναικείων μέσων ενημέρωσης παγκοσμίως, ανακοινώνει το λανσάρισμα δύο νέων εκδόσεων: στο Ουζμπεκιστάν και στη Μαλαισία. Με ένα παγκόσμιο κοινό 250 εκατομμυρίων αναγνωστών, χρηστών του διαδικτύου και ακολούθων, το ELLE συνεχίζει να επεκτείνεται και να εδραιώνεται ως ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης των γυναικείων μέσων ενημέρωσης, αριθμώντας πλέον συνολικά 50 εκδόσεις παγκοσμίως, οι οποίες εκπροσωπούνται όλες από τον αποκλειστικό διεθνή οίκο πωλήσεων διαφημίσεων Lagardere Global Advertising.
Στο Ουζμπεκιστάν – ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην Κεντρική Ασία – σε συνεργασία με τον εκδότη Gemina Publishing, το περιοδικό ELLE κυκλοφόρησε στα περίπτερα την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου, μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της ιστοσελίδας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο Ιούνιο. Για το 2024 έχουν προγραμματιστεί δύο τεύχη και για το 2025 έξι τεύχη. Με αυτό το λανσάρισμα, και ως η πρώτη διεθνής έκδοση σε ουζμπεκική γλώσσα στη χώρα, η μάρκα ενισχύει τη θέση της στην Κεντρική Ασία.
Στη Μαλαισία, το περιοδικό επεκτείνει την επιρροή του με την τεχνογνωσία της Heart Media Group, η οποία είναι ήδη υπεύθυνη για την ανάπτυξη του ELLE στη Σιγκαπούρη. Η ιστοσελίδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εγκαινιάστηκαν στα μέσα Αυγούστου, ενώ το πρώτο τεύχος του περιοδικού κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου. Με μηνιαία συχνότητα έκδοσης, προγραμματίζονται τέσσερα τεύχη μέχρι το τέλος του 2024 και δώδεκα τεύχη το 2025. Αυτή η δυναμική αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας στρατηγικής ανάπτυξης 360°: έντυπο, ψηφιακό και εκδηλώσεις, με τη φιλοδοξία να καταστήσει το ELLE βασικό σημείο αναφοράς στη Μαλαισία και να εδραιώσει την επιρροή του στη Νοτιοανατολική Ασία.
“Η οικογένεια της ELLE μεγαλώνει και πιστεύουμε απόλυτα στην ικανότητα του ELLE Malaysia και ELLE Uzbekistan να μεταφέρουν τη δέσμευση και τις αξίες της μάρκας, οι οποίες είναι θετικές και ισχυρές. Είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να υποστηρίξουμε και να δημιουργήσουμε βαθύτατους δεσμούς με τις γυναίκες σε αυτές τις δύο χώρες με έντονες πολιτισμικές διαστάσεις, να τις εμπνεύσουμε μέσα από τη μοναδική προσέγγιση του ELLE στη μόδα, την ομορφιά, τον πολιτισμό, τον τρόπο ζωής και φυσικά την κοινωνία“, δήλωσε η Constance Benqué, διευθύνουσα σύμβουλος της Lagardère News και ELLE International
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε το ELLE Malaysia και το ELLE Uzbekistan στην οικογένεια του ELLE. Με επικεφαλής δύο ισχυρούς και αξιόπιστους συνεργάτες, οι δύο αυτές νέες εκδόσεις ενισχύουν και εμπλουτίζουν το δίκτυο της ELLE. Τώρα με αριθμό ρεκόρ 50 εκδόσεων παγκοσμίως, αυτό το δυναμικό δίκτυο έχει μοναδική κλίμακα και δύναμη, επιβεβαιώνοντας τη θέση του ως παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά των γυναικείων μέσων ενημέρωσης υψηλής ποιότητας”, τόνισε ο François Coruzzi, Διευθύνων Σύμβουλος της ELLE International Licences
Αυτές οι επιτυχίες στο Ουζμπεκιστάν και τη Μαλαισία αποτελούν μέρος μιας παγκόσμιας στρατηγικής επέκτασης του brand ELLE, η οποία έχει ήδη σηματοδοτήσει το έτος 2024 με πολλές άλλες εμβληματικές εκδόσεις: στη Λιθουανία τον Φεβρουάριο, στην Αίγυπτο τον Απρίλιο και στο Λουξεμβούργο τον περασμένο Ιούνιο.
Η δύναμη του brand επεκτείνεται επίσης στην Αφρική με την επανέναρξη της έκδοσης στην Ακτή Ελεφαντοστού τον Απρίλιο και, τέλος, μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας, στην Αυστραλία, όπου η ELLE έκανε μια αξιοσημείωτη επιστροφή στα περίπτερα με μια νέα έντυπη έκδοση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη δύναμη του ψηφιακού της περιεχομένου. Όλες αυτές οι νέες εκδόσεις εφαρμόζουν την πολιτική «fur free*», όπως και ολόκληρο το δίκτυο ELLE.
Για κάθε ένα από τα λανσαρίσματα, όπως και για όλες τις διεθνείς εκδόσεις της, το ELLE φροντίζει να προσφέρει τόσο διεθνές όσο και τοπικό περιεχόμενο, σύμφωνα με το concept του. Με τη δημιουργία περιεχομένου σε τοπικό επίπεδο μέσω των συντακτικών ομάδων της, το ELLE εγγυάται μια αυθεντική προσέγγιση που αντικατοπτρίζει την πολιτιστική πραγματικότητα και τις προσδοκίες των γυναικών σε κάθε περιοχή. Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στο brand να παραμένει πιστό στο DNA του, ενώ παράλληλα προσαρμόζεται στις τοπικές ιδιαιτερότητες, ενισχύοντας έτσι την ιδιότητά του ως παγκόσμιου ηγέτη στα γυναικεία μέσα ενημέρωσης.