Η Fjällräven παρουσιάζει τη συλλογή Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024 στο showroom της Fenix Outdoor

Μία εντυπωσιακή συλλογή που εστιάζει στην ανάπτυξη άνετων, λειτουργικών και ανθεκτικών ρούχων, που μπορούν να φορεθούν και να αγαπηθούν για γενιές.

Elle 16 Απρ. 24
Η Fjällräven παρουσιάζει τη συλλογή Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024 στο showroom της Fenix Outdoor

Μια αλεπού, τελικά μπορεί να φέρει την άνοιξη. Η Fjällräven, το πρωτοποριακό σουηδικό brand ρούχων και εξοπλισμού για outdoor δραστηριότητες, με έμβλημα την αρκτική αλεπού, παρουσίασε τη νέα της συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2024 στην Αθήνα, την Τετάρτη 10 Απριλίου.

Ένα μοναδικό media event που πραγματοποιήθηκε στη Μεταμόρφωση Αττικής στο showroom της FENIX Outdoor, του ομίλου στον οποίο ανήκει η Fjällräven. Ένας μεγάλος και σύγχρονος χώρος που φιλοξενεί sustainable outdoor brands και όλες τις νέες, παγκόσμιες τεχνολογίες βιωσιμότητας. Εκπρόσωποι της Fjällräven, fashion experts και κυρίως λάτρεις της φύσης, έγιναν όλοι μια οικογένεια που μοιράστηκε νέες τάσεις, γνώσεις και ξεχωριστές εμπειρίες.

Fjällräven

Με διάθεση ανανέωσης, η νέα καμπάνια της Fjällräven με τίτλο WALK WITH NATURE θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο να περάσει περισσότερο χρόνο στη φύση. Το σουηδικό, premium brand δεν κυνηγάει βραχυπρόθεσμους στόχους και fashion trends, αλλά αναπτύσσει τις πιο καιτονόμες και βιώσιμες τεχνολογίες έχοντας στον πυρήνα της φιλοσοφίας του μια βασική αρχή: Το μέλλον της Fjällräven και το μέλλον της φύσης είναι αλληλένδετα.
Η χρήση ανακυκλωμένων και οργανικών υλικών και η δέσμευση της Fjällräven να μη χρησιμοποιεί επιβλαβείς υπερφθοράνθρακες (PFC) στον εμποτισμό των ενδυμάτων, έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ρούχων και προϊόντων υψηλής ποιότητας, που προσφέρουν λειτουργικότητα, ελευθερία κινήσεων, μπορούν να φορεθούν απ’ όλους και κρατάνε μια ζωή.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν εκτενώς για τις νέες τεχνολογίες και τους στόχους του brand, και να δουν από κοντά τη νέα συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2024. Μια μεγάλη γκάμα outdoor ρούχων και εξοπλισμού, με ξεχωριστές προτάσεις σε σχέδια, χρώματα και υφάσματα, ιδανικές για κάθε δραστηριότητα: άσκηση στην πόλη, μια μικρή βόλτα στο βουνό ή μια μεγάλη περιπέτεια στη φύση.

Στο media event τις εντυπώσεις κέρδισαν, εκτός από τη νέα συλλογή, και οι απολαυστικές ιστορίες που μοιράστηκαν με όλους, οι λάτρεις της φύσης και της περιπέτειας. Η ραδιοφωνική παραγωγός Μαίρη Ρετσίνα μοιράστηκε τις εμπειρίες της από το πρόσφατο ταξίδι της στο Περού, τη χώρα με τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία μικροκλιμάτων στον πλανήτη. Από τις τροπικές καταιγίδες του Αμαζονίου μέχρι τις ψυχρές θερμοκρασίες στο Μάτσου Πίτσου, τα ρούχα και ο εξοπλισμός της Fjällräven αποδείχθηκαν πιο απαραίτητα από ποτέ. Ειδικά το αδιάβροχο Vardag Rain Parka ήταν το «σωτήριο πράγμα» που είχε μαζί της η Μαίρη Ρετσίνα.

Fjällräven

Μια ξεχωριστή παρουσία στην εκδήλωση ήταν και ο Μανώλης Αρμουτάκης. Ο άνθρωπος που σκαρφαλώνει βουνά, κάνει σκι, πεζοπορία, τρέχει χιλιόμετρα και είναι από τους καλύτερους κινηματογραφιστές στην Ελλάδα. Μας έδειξε βήμα βήμα τον σωστό τρόπο να πακετάρουμε ένα σακίδιο και όλα τα tips για μια εξόρμηση πεζοπορίας 3 ημερών. Το αγαπημένο του σακίδιο Fjällräven που μας έκανε το demo, είναι το KAJKA. Από το 1950 που έχει σχεδιαστεί, έχει κερδίσει τους φανατικούς οπαδούς του με τον ξύλινο σκελετό του, ιδανικό για την κατανομή του βάρους στην πλάτη και τη μέση ενός πεζοπόρου.

Η Fjällräven και η αρκτική αλεπού της έφερε για μια ακόμα φορά την άνοιξη στο showroom της FENIX Outdoor, μαζί με το όραμά της για τη νέα σεζόν και την αγάπη της για την περιπέτεια και την αυθεντική επαφή με τη φύση.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT