Η United Colors of Benetton γιορτάζει 50 χρόνια συνεργασίας με τη Woolmark

Η United Colors of Benetton ήταν μία από τις πρώτες μάρκες στον κόσμο που επικόλλησε το λογότυπο Woolmark στα μάλλινα ενδύματά της.

Elle 17 Οκτ. 23
Η United Colors of Benetton γιορτάζει 50 χρόνια συνεργασίας με τη Woolmark

Η εταιρεία παρουσιάζει τη «Never-Ending Wool», μια διαφημιστική καμπάνια που γιορτάζει μισό αιώνα συνεργασίας με την The Woolmark Company, την παγκόσμια αυθεντία στο μαλλί Merino. Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας συλλογής Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2023, η United Colors of Benetton παρουσιάζει μια καμπάνια που γιορτάζει όχι μόνο την εξαιρετική ποιότητα των μάλλινων ενδυμάτων της αλλά και την πεντηκοστή επέτειο της συνεργασίας της με την εταιρεία The Woolmark Company.

Η The Woolmark Company είναι μια αυστραλιανή μη κερδοσκοπική εταιρεία, η οποία – εδώ και πάνω από μισό αιώνα δραστηριότητας έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια αυθεντία στον κλάδο του μαλλιού. Σε όλο τον κόσμο, το λογότυπο Woolmark που τοποθετείται πάνω σε ένα ρούχο εγγυάται τα πρότυπα και την υψηλή ποιότητα του μαλλιού Merino. Η United Colors of Benetton ήταν μία από τις πρώτες μάρκες στον κόσμο που επικόλλησε το λογότυπο Woolmark στα μάλλινα ενδύματά της, ήδη από το 1973.

Benetton

«Ήμασταν από τις πρώτες μάρκες στον κόσμο που τοποθέτησαν το λογότυπο Woolmark στα μάλλινα ενδύματά μας», λέει ο Massimo Renon, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Benetton. «Πενήντα χρόνια μετά, είμαστε υπερήφανοι που γιορτάζουμε μια συνεργασία που είναι συνώνυμη με τον σεβασμό στο περιβάλλον και την απόλυτη ποιότητα για τους πελάτες μας».

Το σλόγκαν «Never-Ending Wool», το οποίο λανσαρίστηκε το 2021, τονίζει την ανθεκτικότητα των μάλλινων προϊόντων της Benetton, τα οποία μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά και διαθέτουν δυνητικά άπειρο κύκλο ζωής. Πράγματι, το μαλλί είναι ανθεκτικό στις οσμές, ανθεκτικό στο χρόνο, αντέχει σε πολλά πλυσίματα, μπορεί εύκολα να ανακυκλωθεί και όταν απελευθερωθεί στη φύση αποσυντίθεται στο έδαφος, ιδιότητες που το καθιστούν ένα απόλυτα βιώσιμο υλικό.

BenettonBenetton

 

Στην καμπάνια, η πολυετής συνεργασία μεταξύ της United Colors of Benetton και της The Woolmark Company αναπαρίσταται μέσω μιας αλληγορίας: η κάμερα δείχνει μια ομάδα γυναικών να στέκονται η μία δίπλα στην άλλη και αποκαλύπτει ότι – αν και φορούν διαφορετικά ρούχα, παίρνουν διαφορετικές πόζες και έχουν διαφορετικά χτενίσματα – είναι στην πραγματικότητα το ίδιο πρόσωπο. Πρόκειται για μια αναφορά στην ανθεκτικότητα των μάλλινων ρούχων της Benetton, τα οποία φοριούνται από άτομα και οικογένειες σε όλο τον κόσμο για περισσότερο από πενήντα χρόνια. Εκτός από τον εορτασμό των 50 χρόνων συνεργασίας, η ανανεωμένη συνεργασία με την εταιρεία The Woolmark Company εγγυάται την ποιότητα και τη βιωσιμότητα περισσότερων από ένα εκατομμύριο κομματιών ένδυσης Extra Fine Merino από τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2023, τα οποία από τον Οκτώβριο θα διανεμηθούν σε 1.500 καταστήματα United Colors of Benetton σε όλο τον κόσμο. Σε 50 επιλεγμένα καταστήματα, οι πελάτες που θα αγοράσουν ένα ένδυμα από μαλλί Merino θα λάβουν μια συσκευασία δώρου με πιστοποιημένο βιολογικό απορρυπαντικό Woolmark Apparel Care, κατάλληλο για πλύσιμο μάλλινων ρούχων, καθώς και ένα
φυλλάδιο με οδηγίες για τη φροντίδα και την αποθήκευση των ρούχων.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT