Με αφορμή την επέτειο 30 χρόνων παρουσίας ZARA στην Ελλάδα, η Διοίκηση της Inditex Ελλάδος παρέθεσε ένα εορταστικό δείπνο για εκλεκτούς εκπροσώπους των Μέσων, στο βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin εστιατόριο DELTA, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου. Το πρώτο flagship store άνοιξε τις πόρτες του στη χώρα μας το 1993, όπου φέτος συμπληρώνονται 3 δεκαετίες παρουσίας του γνωστού brand, με το δείπνο να σφραγίζει με τον καλύτερο τρόπο την πολυετή αυτή συνεργασία.
Με φόντο το μαγευτικό φαληρικό δέλτα, διευθυντές περιοδικών και sites, fashion editors, οικονομικοί συντάκτες, επικεφαλής εμπορικών τμημάτων, και επώνυμοι φίλοι του brand, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τα νέα πιάτα του διακεκριμένου εστιατορίου που επιμελήθηκαν οι χαρισματικοί Chef Θάνος Φέσκος και Γιώργος Παπαζαχαρίας, σε ένα αναπάντεχο «γαστρονομικό αφήγημα» της σύγχρονης ελληνικής κουζίνας και του fine dining. Η εντυπωσιακή σάλα του DELTA φιλοξένησε αποκλειστικά για τη ZARA μια βραδιά εικαστικών διαστάσεων, με βρώσιμες δημιουργίες – κομψά έργα τέχνης, αποθεώνοντας τις έννοιες της βιωσιμότητας και της οικολογικής συνείδησης, που βρίσκονται εξάλλου και στον πυλώνα αξιών του Ομίλου Inditex.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Ηλίας Μάλαμας, Γενικός Διευθυντής της Inditex Hellas, υπερθεμάτισε τη συμβολή της χώρας μας στην ιστορία της ZARA: «Η Ελλάδα αποτελεί κομβικό σημείο καθώς αποτέλεσε έναν από τους πρώτους διεθνείς προορισμούς για το brand, με το πρώτο flagship store να ανοίγει τις πύλες τους στην οδό Ερμού 9 το 1993. Χρόνια μετά, το 2008, εγκαινιάστηκε το κατάστημα-ορόσημο στην οδό Κοραή 2, που ήταν παγκοσμίως το πρώτο ZARA store με κριτήρια οικολογικής απόδοσης, μια δέσμευση της εταιρείας να κάνει τα καταστήματά της πιο βιώσιμα».
Στο ίδιο πλαίσιο, ο Raul Estradera, Head of Communication της Inditex Ισπανίας, που βρέθηκε στην Αθήνα ειδικά για την περίσταση, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η ελληνική αγορά αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες του Ομίλου Inditex σε πωλήσεις και Νο2 μετά την Ισπανία σε κατά κεφαλήν δαπάνες για την αγορά προϊόντων ZARA και των υπόλοιπων σημάτων του Ομίλου. Με το εμπνευσμένο στυλ τους, οι Έλληνες καταναλωτές ώθησαν από την πρώτη στιγμή τη ZARA να συνεχίσει να δημιουργεί υπεύθυνη μόδα για όλους, προσφέροντας καλύτερη ποιότητα, πιο μοντέρνες συλλογές και πιο βιώσιμες διαδικασίες».
Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα η ZARA αριθμεί στην Ελλάδα 40 καταστήματα σε 16 και πλέον πόλεις, ενώ την επόμενη χρονιά αναμένεται η λειτουργία του νέου concept store ZARA στον Πύργο Πειραιά, συνολικής επιφάνειας 6000 τμ., που θα στεγάσει μαζί τα δυο brands Zara και Zara Home.
Δες περισσότερες φωτογραφίες: