Η καμπάνια της συλλογής έχει ως σκηνικό τη Βενετία, την εμβληματική πόλη της τέχνης και εκείνων των ιταλικών αξιών που αναγνωρίζονται από όλο τον κόσμο και ενυπάρχουν στο DNA της Intimissimi.
Έτσι, 4 γυναίκες συναντιούνται σε αυτή τη ρομαντική πόλη, ανάμεσα σε breakfasts σε βεράντες, βόλτες στους δρόμους ή με γόνδολα κατά μήκος του Μεγάλου Καναλιού και γεύματα στα ιστορικά καφέ της πλατείας του Αγίου Μάρκου.
Τον πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν εσώρουχα, ιδανικά για να φορεθούν κάτω από τα ρούχα, αλλά και να επιδειχθούν, φτιαγμένα με δεξιοτεχνία και άψογο αισθητικό γούστο.
Υπάρχουν πολλές σειρές που προτείνονται στη συλλογή, όπως η αισθησιακή Feeling Sexy με μια εξαιρετικά ανοιχτή μαύρη δαντέλα και εμπλουτισμένη με σχέδια σε απαλά λάστιχα και κρίκους που διαγράφουν ενδιαφέροντα γυμνά εφέ στο σώμα. Το πιο romantic chic πνεύμα ενσαρκώνεται στην οικογένεια Jardin d’Amour που παίζει με τις διαφάνειες του τούλι και της εκλεπτυσμένης floral δαντέλας για να δημιουργήσει εξαιρετικής ποιότητας, απίστευτα κομψά ρούχα. Η σειρά Cottage Craft, σε ένα ντελικάτο φυσικό χρώμα, προτείνει σχέδια με συναισθηματική γοητεία σε μια χαριτωμένη δαντέλα σε εφέ κροσέ. Με έντονη την παρουσία των κεντημάτων, η σειρά Stir the Senses βασίζεται στην αντίθεση του μαύρου κεντήματος στο τούλι και δημιουργεί ένα σαγηνευτικό tattoo effect στο δέρμα, που εμπλουτίζεται από απαλό, shiny σατέν. Eκείνες που αρέσκονται στο pampering της επιδερμίδας τους, θα λατρέψουν τη σειρά Floral Groove: για την εκπληκτική δαντέλα, τις ντελικάτες παστέλ αποχρώσεις, το νήμα modal, όλα αυτά που την καθιστούν απαλή και άνετη. Τέλος, η σειρά Bloom & Blossom εκφράζει την πιο μοδάτη πλευρά της συλλογής σε μια δαντέλα εμπριμέ με ανοιξιάτικα λουλούδια φινιρισμένα με μαύρες λεπτομέρειες και φιόγκους σε κοντράστ.
Το soundtrack που συνοδεύει τις τέσσερις γυναίκες κατά τη διάρκεια της ημέρας τους, σε ιταλικό στυλ, είναι ένα ρομαντικό μουσικό background που παραπέμπει στο «la dolce vita» που έκανε την Ιταλία συνώνυμη με την ομορφιά, την κομψότητα και τη χαρά της ζωής.
#intimissimicares project: Διαφάνεια
«Η βελτίωση είναι μέρος της κουλτούρας μας. Αυτή είναι η άποψή μας για τη βιωσιμότητα.»
Από την ίδρυσή της, η Intimissimi έχει καθιερωθεί όχι μόνο για την ποιότητα και την ομορφιά των ρούχων της, αλλά επίσης για τον εκτεταμένο έλεγχο γύρω από την αλυσίδα παραγωγής. Το 94% των προϊόντων που πωλήθηκαν στα καταστήματα Intimissimi έχουν παραχθεί από εργοστάσια με έδρα στην Ιταλία και το εξωτερικό. Αυτή η απόφαση επιτρέπει στη διαχείριση παραγωγής να συντονιστεί με άλλες φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, εξασφαλίζοντας την τελική αφοσίωση στις ανάγκες του brand και την κατάργηση μεσαζόντων. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιθανό να διατηρηθεί η υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Το επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις και την ευκαιρία για θέσεις εργασίας σε ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων, προς όφελος των κοινοτήτων των πόλεων όπου βρίσκονται οι εταιρείες. Έτσι, είναι πιθανό να εγγυηθούμε ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον μέσα στα εργοστάσια σεβόμενοι τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που δουλεύουν εκεί.
Αυτή η διαφανής προσέγγιση αντικατοπτρίζεται σε μία ακόμα επέκταση στο intimissimi.com online κατάστημα, χάρη στην παρουσία μίας κατηγορίας που ονομάζεται «ιχνηλασιμότητα» – στη σελίδα κάθε προϊόντος, φαίνονται οι λεπτομέρειες των παραγωγικών μονάδων της εταιρείας όπου αυτό κατασκευάστηκε. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να λάβουν εκτεταμένες πληροφορίες σχετικά με το εργοστάσιο, τις φάσεις παραγωγής, τη δέσμευση σε θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και τις ιστορίες των ανθρώπων που συμμετείχαν στην παραγωγή των ειδών.
Η σύνδεση ανάμεσα στο βιώσιμο ταξίδι του brand και τα χαρακτηριστικά ελέγχου της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ένα βήμα μπροστά όσον αφορά τη σύνδεση μεταξύ διαφάνειας προς τους καταναλωτές σε σχέση με τις δραστηριότητες της Intimissimi.
Corsetry
Συγκεκριμένα, τα knitwear προϊόντα παράγονται στα εργοστάσια: Gordon (Serbia), Vavuniya (Sri Lanka) και Zalli (Bulgaria). Τα ρούχα τότε φτάνουν στα εφοδιαστικά κέντρα στην περιοχή Valais (Italy) και στη συνέχεια αποστέλλονται στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.