Για τη MAC το να ικανοποιεί αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες του κοινού όσον αφορά τη δύναμη των προϊόντων μακιγιάζ είναι μία πρόκληση που την εμπνέει καθημερινά. Η καμπάνια Challenge Accepted προσκαλεί το κοινό να δοκιμάσει τα προϊόντα της MAC, να τα τεστάρει και να ανακαλύψει την απίστευτα σταθερή απόδοσή τους.
Ποιες δύο εμβληματικές προσωπικότητες θα ήταν πιο ιδανικές να ηγηθούν το Challenge, από τη θρυλική Cher και την ανατρεπτική Saweetie,δύο superstars που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όπως ακριβώς κάνουν και τα προϊόντα του brand.Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο είναι πως ποτέ δε συμβιβάζονται. Δε φοβούνται να αμφισβητήσουν τα δεδομένα, είναι δύο καλλιτέχνιδες που καθρεφτίζουν τη δέσμευσή του brand να δημιουργεί best-in-class προϊόντα μακιγιάζ. Ενδυναμώνουν κάθε μέλος της κοινότητας τους και δουλεύουν τόσο σκληρά, όσο και η MAC.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Ήμουν πάντα η Cher, αλλά δεν είχα την πολυτέλεια του makeup, της περιποίησης των μαλλιών αλλά και των κουστουμιών στην ηλικία των 4. Επίσης, έτρεχα χωρίς ρούχα στο σπίτι τραγουδώντας με τη βοήθεια της χτένας της μητέρας μου. Ήμουν πάντα επίμονη. Αργότερα η επιμονή μου έγινε ο οδηγός μου. ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ‘ΟΧΙ’ ….ότι κι αν γινόταν ποτέ δε το έβαζα κάτω. Δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να τον επηρεάζει η γνώμη του κόσμου. Έπαιρνα ρίσκα….γιατί τι άλλο θα μπορούσα να κάνω; Ήμουν σαν ένα συγκρουόμενο αμάξι: μόλις χτυπούσα σε τοίχο απλά έκανα πίσω και άλλαζα κατεύθυνση. Έλεγα πάντα ναι στις νέες προκλήσεις», δηλώνει η Cher
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω» αναφέρει η Saweetie. «Το να αποτελείς σύμβολο για έμενα σημαίνει να σκέφτεσαι outside of the box και να βγαίνεις από το comfort zone και για αυτό η συγκεκριμένη καμπάνια με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Αποτελεί τεράστια τιμή για εμένα να συνεργάζομαι με μία θρυλική τραγουδίστρια σαν τη Cher και ένα brand σαν τη MAC που πάντα λάτρευα να χρησιμοποιώ, ήταν το τέλειο fit» Η Saweetie συνεχίζει λέγοντας « Το MAC Lipglass ήταν πάντα το αγαπημένο μου go-to προϊόν, το χρησιμοποιώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η αριστοκρατική ενέργεια της Cher είναι τόσο μεταδοτική και το να είμαι δίπλα της, αποτελεί μία αξέχαστη εμπειρία», συμπληρώνει.
Οι Artists του brand ποτέ δε δίσταζαν να επικοινωνήσουν τι θέλουν και τι χρειάζονται πραγματικά από τα προϊόντα τους. Η Take Chantel Miller, Director of Artistry και Digital Content, North America αναφέρει «Πάντα ήθελα ένα matte lipstick που να έχει άνετη αίσθηση και έντονο αποτέλεσμα που δε ξεθωριάζει» αναφέρει. « Μιλούσα πάντα για αυτά που πίστευα πως το κοινό θα λατρέψει .. και τότε ήρθε το Powder Kiss Lipstick και τότε Challenge Accepted» Συνεχίζει λέγοντας πως: «αυτή η σύνθεση αλλάζει τα δεδομένα και μου προσφέρει μία ευρεία γκάμα επιλογών όσον αφορά τις αποχρώσεις ώστε να ταιριάζουν με τη διάθεσή μου, το make-up look μου και οποιαδήποτε πρόκληση προκύπτει οποιαδήποτε στιγμή»
H πρόκληση βρίσκεται στην καρδιά της MAC. Το brand τολμά να αμφισβητεί το status quo, αψηφά τους κοινωνικούς κανόνες και πάντα δημιουργεί προϊόντα με μοναδικά χαρακτηριστικά, δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, από τη γκάμα των αποχρώσεων μέχρι την απόδοση και τα effects τους. Από τη στιγμή που δημιουργήθηκε η MAC το 1984, πάντα είχε το όραμα να δημιουργεί προϊόντα υψηλής απόδοσης που είναι κατάλληλα όχι μόνο την κοινότητα των makeup artist αλλά και για όλες τις ηλικίες, τις φυλές και τα φύλα. Αυτή η πρόκληση είναι πιο αληθινή από ποτέ. Με όποιον τρόπο επιθυμείς να εκφράζεσαι, όποιος κι αν είσαι ή θες να γίνεις, η MAC υποστηρίζει την αυθεντικότητα και σε προσκαλεί να γιορτάσεις την ατομικότητα σου μέσω του μακιγιάζ.
Είστε μέσα για ένα Challenge;
Δείξτε μας τα makeup looks που μπορείτε να δημιουργήσετε με τα προϊόντα της MAC, συμμετέχοντας στη καμπάνια και χρησιμοποιώντας το hashtag #MACChallengeAccepted.
Follow ΜAC Cosmetics: @maccosmeticsgreece
#MACCOSMETICSGREECE
www.maccosmetics.gr