#TheAgeIFeel: H Shiseido μέσα από τη νέα καμπάνια της στέλνει ένα δυνατό μήνυμα

H Μαρία Ναυπλιώτου, η Έβελυν Καζαντζόγλου & η Σουζάνα Κεγγίτση, ταυτίστηκαν με το μήνυμα «Ο χρόνος είναι πηγή δύναμης» και έδωσαν το δικό τους παρόν στην καμπάνια της Shiseido.

Elle 27 Μαρ. 23
#TheAgeIFeel: H Shiseido μέσα από τη νέα καμπάνια της στέλνει ένα δυνατό μήνυμα

H Shiseido δεν μένει ποτέ στην επιφανειακή αναζήτηση της ομορφιάς. Ποια είναι όμως η διαφορά μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής ομορφιάς; Το brand πρεσβεύει πως είναι δύο έννοιες αλληλένδετες και πάντα
συμβαδίζουν.

Ο όμορφος εσωτερικός κόσμος, μπορεί να είναι εξίσου ελκυστικός όσο και τα όμορφα μάτια. Η αυτοπεποίθηση, τόσο εντυπωσιακή όσο και η λαμπερή επιδερμίδα. Η αυθεντικότητα, τόσο γοητευτική όσο και ένα χαμόγελο. Γι’ αυτό, και ο ορισμός της Shiseido για την τέλεια επιδερμίδα είναι «ότι επιτρέπει στην εσωτερική σας ομορφιά να εκφραστεί ελεύθερα, αποκαλύπτοντας την χωρίς προσχήματα και πέρα από κάθε στερεότυπο».

Μια αποστολή βασισμένη στην επιστήμη και την καινοτομία

Στην Shiseido μια υπόσχεση τηρείται μόνο όταν επιτυγχάνεται κάτι. Η εταιρία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών, μετά από συνεχείς καινοτομίες και βραβεία ευρεσιτεχνίας. Καλλιεργόντας την φήμη της στηρίζοντας κάθε ισχυρισμό. Αυξάνει καθημερινά τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας και η Shiseido αποκτά μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των γυναικών, μια ευκαιρία που λίγες εταιρείες έχουν. Με την καμπάνια #TheAgeIFeel θέλει να αναδείξει όλες τις καινοτομίες που προκύπτουν μέσα από την συνεχώς εξελισσόμενη έρευνα. Να παρουσιάσει όλα και όλους όσους εμπλέκονται στην επιστήμη της Shiseido. Nα εξετάσει τα φυτά από τα οποία η Shiseido εξάγει συστατικά που έχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για το δέρμα, την γοητεία των υφών των προϊόντων τα οποία υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες, το σχεδιασμό των μπουκαλιών που διατηρούν και απελευθερώνουν τις ισχυρές αυτές συνθέσεις ενώ παράλληλα ακολουθούν την δέσμευση της Shiseido στη βιωσιμότητα.

Η ικανότητα να ικανοποιούμε διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες

Η επιστήμη επιδιώκει διαφορετικούς στόχους, ο σημαντικότερος από τους οποίους είναι η ικανοποίηση των αναγκών όλων των γυναικών.

Η Shiseido καθοδηγείται από τις πολλές ανησυχίες των καταναλωτών της. Οι προτεραιότητες και οι ανάγκες των γυναικών ποικίλουν και εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, κάτι που συμβαίνει και με τις λύσεις που προτείνει χάρη στην επιστήμη. Δημιουργεί λύσεις που ταιριάζουν σε κάθε πελάτισσα, σε κάθε ανάγκη και με την πάροδο των χρόνων έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη.

Η καμπάνια #TheAgeIFeel παρουσιάζει τρείς γυναίκες, τρείς διαφορετικές προσωπικότητες αλλά και τρείς διαφορετικούς τύπους δέρματος και ηλικίας, κάτι που απεικονίζει την ποικιλομορφία των καταναλωτών Shiseido.

 

 

Τεχνολογίες αιχμής σε 4 iconic προϊόντα περιποίησης 

Shiseido

 

Η BENEFIANCE μειώνει ορατά τις γραμμές και τις ρυτίδες, χάρη στην αποτελεσματικότητα της ReNeura TechnologyΤΜ.

Shiseido

 

Η VITAL PERFECTION, δημιουργήθηκε με την εφαρμογή της νευρο-επιστήμης και την πιο πρόσφατη έρευνα της Shiseido για την επιδερμίδα. Στοχεύει στην ενίσχυση της σφριγηλότητας και της ζωτικής ροής, με σκοπό την σύσφιγξη και την αποκάλυψη της λάμψης του ώριμου δέρματος.

Shiseido

Η Essential Energy υπόσχεται άμεση και έντονη ενυδάτωση. Το τριπλό υαλουρονικό οξύ σε συνδυασμό με το Ginseng Red, την καθιστούν τον ιδανικό σύμμαχο της επιδερμίδας που στερείται λάμψης και ενέργειας. To παγκοσμίου φήμης και θρυλικό Ultimune αποτελεί το Νο1 αντιγηραντικό serum της Shiseido. Eνσωματώνει τα αποτελέσματα 25 ετών επιστημονικής έρευνας, 224 βραβεία ομορφιάς και 1 προϊόν πωλείται κάθε 9 δευτερόλεπτα στο κόσμο. Η αποτελεσματικότητα του Ultimune βασίζεται στη διπλή αντιγηραντική του τεχνολογία ImuGenerationREDtm η οποία ενεργοποιεί την εσωτερική δύναμη της επιδερμίδας, ενισχύει την ζωτική ροή και χαρίζει εντυπωσιακή λάμψη.

Ταλεντα με υψηλά Standards όμοια με αυτά που θέτει η Shiseido για τα προϊόντα της

Να δουλεύεις για την Shiseido σημαίνει να μην συμβιβάζεσαι ποτέ! Σημαίνει να θέλεις να ξεπερνάς τα όρια της καινοτομίας, σεβόμενοι πάντα τις παραδόσεις. Μια πραγματική αναζήτηση για την τελειότητα. Ενσωματώνοντας μοναδικά αυτά τα πρότυπα και την ικανότητα να βαδίζει ενάντια στα στερεότυπα, δημιουργήθηκε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές 3 γυναίκες και 4 iconic προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές οπτικές και πλευρές τους.

Ένα μήνυμα για όλους

Τα 3 πρόσωπα που παρουσιάζονται σε αυτή την καμπάνια δεν είναι απλά πρόσωπα: είναι ιστορίες ζωής πλούσιες σε εμπειρίες, ανατροπές και συναισθήματα. Είναι μονοπάτια με παρακάμψεις, διαδρομές με
μεγάλες νίκες.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: