Η νέα καμπάνια της Βenetton στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα

Η αληθινή ζωή είναι στιγμές και συναισθήματα μακριά από στερεότυπα. Αυτή ακριβώς είναι και η φιλοσοφία πίσω από το clothes for humans, της ολοκαίνουριας πρωτοποριακής εκστρατείας του brand.

Elle 26 Αυγ. 16
Η νέα καμπάνια της Βenetton στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα

H Benetton εγκαινιάζει τη νέα σεζόν με τρεις διαφορετικές ενέργειες: μια παγκόσμια καμπάνια, ένα ολοκαίνουριο website και μια σειρά πρωτοβουλιών όπως το «magalog», το υβρίδιο περιοδικού-καταλόγου που θα διανέμεται από τα καταστήματα του brand σε όλον τον κόσμο. Ποια είναι όμως η φιλοσοφία πίσω από αυτή την αλλαγή; Τα ρούχα παίζουν έναν σπουδαίο συναισθηματικό ρόλο στη ζωή μας. Κάθε πρωί που διαλέγουμε τι θα φορέσουμε αποφασίζουμε και για τη διάθεση που θα έχουμε τη μέρα που ξεκινάει, όπως και για το πώς θα συντονιστούμε με τις στιγμές που μας περιμένουν. Εδώ ακριβώς στηρίζεται η φιλοσοφία των clothes for humans. Τα ρούχα λειτουργούν υποστηρικτικά, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να απολαμβάνουν στο μέγιστο τις εμπειρίες τους.

Αυτό εκφράζεται μέσα από τρεις σειρές προϊόντων: τη Dress Up για κομψές εμφανίσεις στη δουλειά και σε ειδικές περιστάσεις, Dress Down για χαλαρό στυλ  όλες τις στιγμές της μέρας και Dress to Move με λειτουργικά ρούχα για έναν αθλητικό τρόπο ζωής. Οι παραπάνω συλλογές αναπτύσσονται γύρω από τα πλεκτά, έναν από τους τρεις βασικούς άξονες της Benetton, στα οποία θα δοθεί περισσότερη έμφαση και προστιθέμενη αξία σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας. Οι άλλοι δύο είναι το χρώμα και η κοινωνική δέσμευση, που εξίσου αποτελούν μέρος της κληρονομιάς του brand.

Η φιλοσοφία των clothes for humans, όπως εκφράζεται μέσα από τις τρεις αυτές σειρές, αποκτά οντότητα φέτος το καλοκαίρι εξερευνώντας τις πιο έντιμες και ανθρώπινες συναισθηματικές στιγμές που συνδέονται με τα ρούχα. Αυτή η φιλοσοφία σε επίπεδο προϊόντος και marketing θα έχει παγκόσμια εφαρμογή μέσα από περιοδικά, ψηφιακά μέσα, social media της Benetton, καταστήματα και events.

Η διαφημιστική εκστρατεία θα δείχνει διαφορετικούς ανθρώπους που εκφράζονται ο καθένας με τον τρόπο του:  μια γυναίκα που τρώει μπροστά σε ένα άδειο ψυγείο, μια παρέα κοριτσιών που πίνουν κρασί σε ένα πάρτι, δυο αδέλφια που κόβουν το ένα τα μαλλιά του άλλου. Ο φωτισμός είναι φυσικός, τα σπίτια δείχνουν ζεστά και σύγχρονα, όπως ακριβώς και οι πελάτες της Benetton ανά τον κόσμο. Η εκστρατεία θα δημοσιευτεί σε παγκόσμια κλίμακα διαδικτυακά και όχι μόνο και το ίδιο δημιουργικό σκεπτικό θα έχουν και μια σειρά μίνι βίντεο που θα προβληθούν σε ψηφιακά κανάλια.

Παράλληλα, το ιταλικό brand εγκαινιάζει και το νέο της website benetton.com, μέσα από το οποίο οι πελάτες θα μυηθούν με απλό τρόπο στον κόσμο του label. Μια κατηγορία που θα λέγεται Identity θα εισάγει τον χρήστη στους βασικούς της άξονες: τα πλεκτά, το χρώμα και την κοινωνική δέσμευση, ενώ μια άλλη, που θα λέγεται Clothes for Humans θα παρουσιάζει τη νέα φιλοσοφία και θα βοηθά τους καταναλωτές να συνδυάσουν ρούχα από τις σειρές Dress Up, Dress Down and Dress to Move, ανάλογα με τη διάθεσή τους. Επίσης, ένα ανανεωμένο online shop θα τους επιτρέπει να σερφάρουν και να ψωνίζουν γρήγορα και αποτελεσματικά.

Τα καταστήματα της Benetton θα αλλάξουν σύμφωνα με τον τρέχοντα σχεδιασμό. Όλο το επικοινωνιακό υλικό θα εξελιχτεί ώστε να μετατρέψει την αγοραστική εμπειρία σε μια αληθινά ανθρώπινη δραστηριότητα.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT