Μια ανατρεπτική συλλογή από τον οίκο Moschino

Η πρώτη κολεξιόν του Τζέρεμι Σκοτ για το brand είναι εμπνευσμένη από το λογότυπο γνωστής αλυσίδας fast food.

Elle 25 Φεβ. 14
Μια ανατρεπτική συλλογή από τον οίκο Moschino

Το μήνυμα του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Τζέρεμι Σκοτ είναι σαφές: «Οι γρήγοροι ρυθμοί κυριαρχούν παντού!». Έτσι η συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014-15, που παρουσιάστηκε πριν λίγες μόνο μέρες στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο, κυκλοφορεί ήδη στα καταστήματα.

Πρόκειται για μια μίνι σειρά που περιλαμβάνει 10 κομμάτια, τα οποία παραπέμπουν στα McDonald΄s. Τσάντες, φούτερ και σακίδια σε κόκκινο χρώμα, όπως αυτό που πρωταγωνιστεί στις συσκευασίες της γνωστής αλυσίδας εστιατορίων, καθώς και θήκες για smartphones σε σχήμα κουτιού για τηγανητές πατάτες.

Το πρότζεκτ βέβαια είναι πρωτοποριακό και ιδιαίτερο. Άλλωστε ο Τζέρεμι Σκοτ είναι γνωστός για τις εκκεντρικές ιδέες του, γεγονός που αναμένεται να φέρει νέο αέρα στο ιταλικό brand.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT