Ήταν τον Μάρτιο του 2021 όταν ο οίκος Balmain συνεργάστηκε με τη Μattel και δημιούργησε Barbie CGI models για την καμπάνια της φθινοπωρινής συλλογής. Η Barbie και ο Ken εντάχθηκαν στον ψηφιακό στρατό του καλλιτεχνικού διευθυντή Olivier Rousteing και φόρεσαν την collection Φθινόπωρο-Χειμώνας 2021.
View this post on Instagram
Αυτήν τη φορά ο γαλλικός οίκος και η Barbie ανακοίνωσαν μια πολύπλευρη συνεργασία που αποτελείται τόσο από μια επικείμενη συλλογή ready to wear ενδυμάτων και αξεσουάρ, η οποία θα περιλαμβάνει περισσότερα από 50 κομμάτια όσο και από μια σειρά αποκλειστικών NFTs, τα οποία σηματοδοτούν την πρώτη εμφάνιση της μάρκας Barbie στον χώρο της ψηφιακής τέχνης. Η διαθεσιμότητα τους στο κοινό θα ξεκινήσει στις 13 Ιανουαρίου μέσω του website του οίκου Balmain, των καταστημάτων Balmain, της Mattel Creations και άλλων παγκόσμιων λιανοπωλητών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Όπως μας καθιστούν σαφές οι εικόνες της καμπάνιας, η Barbie και ο Balmain ξεκινούν μια ξεκάθαρα πολυπολιτισμική, συμπεριληπτική και πάντα γεμάτη χαρά περιπέτεια», δήλωσε ο Olivier Rousteing, δημιουργικός διευθυντής του Balmain σε δήλωση του εχθές. Σύμφωνα με τον Rousteing, η συνεργασία βλέπει τον Balmain να «χτίζει» το νέο γαλλικό στιλ που κυριαρχεί στις πρόσφατες συλλογές του πολυτελούς οίκου.
View this post on Instagram
Εν τω μεταξύ, τα NFTs -που θα είναι τρία μοναδικά κομμάτια με είδωλα της Barbie και του Ken σε στιλ Balmain- θα γίνουν διαθέσιμα από την Mattel Creations μέσω μιας δημοπρασίας mintNFT. Κάθε NFT συνδυάζεται με ένα σετ ειδών Balmain σε μέγεθος Barbie.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο της Mattel, Richard Dickson, η μοναδική αυτή συνεργασία έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει ταυτόχρονα νέα κεφάλαια τόσο για τη βιομηχανία της μόδας όσο και για τη βιομηχανία παιχνιδιών. «Ως οίκος μόδας αφοσιωμένος στην καινοτομία με απροσδόκητους και διασκεδαστικούς τρόπους, ο Balmain, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Olivier Rousteing, είναι ο τέλειος συνεργάτης για να μεταφράσει την εικονογραφία που είναι μοναδική για τη Barbie σε μια σύγχρονη εκδοχή ψηφιακής τέχνης και φυσικής μόδας», είπε ο Dickson την Πέμπτη.
Η σειρά Balmain x Barbie γιορτάζεται με την έναρξη μιας ψηφιακής καμπάνιας σε concept και στιλ της Charlotte Stockdale και της Katie Lyall, με φωτογραφίες του Norbert Schoerner. Δες ορισμένες από αυτές παρακάτω: