Αισθάνεστε περιορισμένοι; Εγκλωβισμένοι μέσα σε ένα μονότονο, μικρό κουτί που σας αφήνει να φαντασιώνεστε ένα διαφορετικό κομμάτι της ζωής; Σκεφτείτε την καμπάνια της μάρκας Diesel για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2024, Break the Box, μια πύλη σε έναν ζωντανό και σαγηνευτικό κόσμο που κατοικείται από χαρακτήρες που ζουν από ελευθερία και ατομικότητα.
Η νεότερη έκφραση της συνεχιζόμενης εικαστικής συνεργασίας της Diesel μεταξύ του δημιουργικού διευθυντή Glenn Martens και του καλλιτεχνικού διευθυντή Christopher Simmonds, το Break the Box επεκτείνει την έννοια της πασαρέλας Fall Winter 2024 Runway του να παρακολουθείς και να παρακολουθείσαι. Ο φωτογράφος Paul Kooiker εξερευνά τη σχέση μεταξύ ηδονοβλεψία και επιδειξίας μέσα από το φακό μιας γυναίκας που υπάρχει μέσα στις στενές παραμέτρους ενός άχαρου περιβάλλοντος γραφείου. Κάθεται και βλέπει μια ομάδα χαρακτήρων μέσα σε ένα διαφορετικό είδος κουτιού – μια τηλεόραση.
Από την άλλη πλευρά του φακού, με φόντο τους τοίχους από χαρτόνι, το ποικιλόμορφο καστ μοντέλων που καλύπτει ηλικίες, φυλές, φύλα και είδη -υπάρχει ένα μωρό και ένα τσιουάουα- ζωντανεύει. Χορεύουν, παίρνουν πόζες και αποκαλύπτονται στους συγχρονισμένους ρυθμούς ενός techno κομματιού. Ο θεατής είναι καθηλωμένος και ερεθισμένος. Χτυπάει το πόδι του και κινείται προς την οθόνη. Θέλει να συμμετάσχει.
Κάθε προσωπικότητα ενισχύεται με κομμάτια από την πασαρέλα και την pre-collection Diesel FW24 που παίζουν με την αντίληψη και προσφέρουν στοιχεία έκπληξης. Η νηφάλια, μινιμαλιστική εντύπωση του Soft Tailoring σε σκούρο, επικαλυμμένο τζιν έρχεται σε αντίθεση με την ανέμελη γλώσσα του σώματος. Τα εκτυπώσεις όξινης βροχής, το Treatment denim και τα ready-to-wear, τα puffers, τα camo animal prints και οι υπερμεγέθεις, δασύτριχες γούνες ενσαρκώνουν την ελευθερία. Burnout devoré denim, εσώρουχα Diesel και φωτεινά, distressed pop prints που εφαρμόζονται σε crop tops και μίνι γυμνώνουν το δέρμα και αποπνέουν ηδονιστικό σεξαπίλ.
Μια νέα εκδοχή της τσάντας Play κυκλοφορεί σε λεοπάρ print με τρίχες αλογοουρά. Το ρολόι D-Sruptor αναβοσβήνει με ένα πράσινο, ιριδίζον κρυστάλλινο πρόσωπο. Υπάρχουν κολιέ και βραχιόλια με μαύρη και ασημένια αλυσίδα. Τα γυαλιά ηλίου τύπου ασπίδας, με μεταλλικό καθρέφτη, σε συνεργασία με την Essilor Luxottica διαθέτουν ένα νέο σκελετό Oval D.
Ο τίτλος της καμπάνιας Break the Box είναι μια μελέτη της επιθυμίας, της έντασης μεταξύ του επιφανειακού και του εσωτερικού. Τα πράγματα δεν είναι πάντα αυτό που φαίνονται. Ένα πλήθος παρορμήσεων ζει μέσα στον καθένα μας.
Φωτογραφίες: Courtesy of Diesel