Έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα από την πιο ερωτική μέρα του χρόνου, την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Δεν πιστεύω καθόλου σε αυτή την γιορτή. Βασικά θέλετε την αλήθεια; Την θεωρώ τόσο άχρηστη. Θέλεις γιατί δεν είχα ποτέ ιδιαίτερη αδυναμία στις ανθοδέσμες, τα δώρα, τις κάρτες, τις αφιερώσεις, τα «λόγια»; Θέλεις γιατί πιστεύω πως ο έρωτας δεν θα έπρεπε να έχει γιορτή μια συγκεκριμένη ημέρα; Θα έπρεπε να γιορτάζεται κάθε μέρα και όχι με τέτοιου είδους κινήσεις αλλά με πιο ουσιαστικές.
Και από την άλλη πώς μπορεί κανείς να καταλάβει το νόημα της αγάπης αν δεν αγαπά τον ίδιο του τον εαυτό; Έτσι φέτος – που πρέπει να σημειωθεί πως είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που είμαι single – ένιωσα πως με έναν μαγικό τρόπο γιόρτασα εκείνη τη ημέρα. Γιόρτασα την αγάπη προς τον εαυτό. Ο Φεβρουάριος και η ερωτική του διάθεση ήταν μια καλή ευκαιρία, μια αφορμή για λίγο self care και love your self first.
Ο Βαλεντίνο λειτούργησε ως ένα self-reminder για εμένα, ώστε να ξεκινήσω να κάνω περισσότερο pampering στον εαυτό σου. ‘Αλλωστε η αγάπη προς τον εαυτό μας συνδέεται με μια υγιή αίσθηση αυτοεκτίμησης και αυτοαποδοχής. Την φιτιλιά βέβαια για κάτι τέτοιο δεν την έβαλε ο Saint Valentine, αλλά η νέα καμπάνια της MODIVO που μονοπώλησε το ενδιαφέρον μου εκείνες τις ημέρες.
Η κινητήριος δύναμη της σκέψης μου
Η αγάπη και η αποδοχή προς τον εαυτό είναι και το κύριο μήνυμα της νέας, ενεργητικής καμπάνιας του multibrand Modivo, με τίτλο «Celebrate Yourself». Στη ζωηρή, πολύχρωμη φωτογράφηση της καμπάνιας, οι χαρακτήρες μας πείθουν πως μόνο αν αγκαλιάσουμε κι αγαπήσουμε τα χαρακτηριστικά της εμφάνισης μας, που συνήθως θεωρούνται μη φυσιολογικά, θα αποδεχτούμε πραγματικά τον εαυτό μας. Ήταν λίγο πριν του Αγίου Βαλεντίνου όταν έφτασε στο επαγγελματικό email, το δελτίο τύπου που περιέγραφε αυτή την ενέργεια. Θυμάμαι ότι το διάβασα 2-3 φορές και πως γυρνώντας στο σπίτι το βράδυ, το σκεφτόμουν πολύ έντονα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Παλιά είχα κόμπλεξ με τα προεξέχοντα αυτιά μου, αλλά τώρα εκτιμώ την πρωτοτυπία τους και χαίρομαι που φαίνομαι όπως φαίνομαι» εκμυστηρευόταν ο Γιάννης. «Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να σβήσεις τον εσωτερικό σου κριτή και να φέρεσαι στον εαυτό σου σαν στον καλύτερό σου φίλο» λέει από την άλλη ο Παύλος.
Η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, η Μαγδαληνή, συνοψίζει αναφέροντας «Το self-love είναι να είσαι ένα άτομο που αποδέχεται τον εαυτό του και την προσωπικότητά του μαζί με όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και το μεταφέρει σε άλλους που μπορεί να αντιληφθούν τα ελαττώματα τους ως κάτι ιδιαίτερο».
Και αφού διάβασα τα quotes των μοντέλων που συμμετείχαν στην ενέργεια, προσπάθησα να σκεφτώ τι είναι αυτό που εγώ είχα ξεχωριστό από όλους τους άλλους. Ποιο ήταν αυτό το στοιχείο που για εξαιτίας του πολλάκις με έχουν κοροϊδέψει, με έχουν κοιτάξει με στραβό μάτι, έχουν ψιθυρίσει δείχνοντάς με. Και το βρήκα! Ήταν ο ευφάνταστος τρόπος με τον οποίο ντυνόμουν. Από 5 χρονών μέχρι και σήμερα…
Το «όχημα» που θα σε οδηγήσει στο Self Love
Το προσωπικό σου στυλ! Αυτό είναι το κλειδί για να παρουσιαστείς στον κόσμο όπως ακριβώς εσύ θέλεις. Για να σε βλέπουν όλοι όπως ακριβώς επιθυμείς. Για να εστιάζουν σε αυτό που εσύ θέλεις να αναδείξεις, και όχι σε αυτό που εκείνοι θέλουν να προσέξουν.
Οι ήρωες της καμπάνιας «Celebrate Yourself» ποζάρουν μπροστά στον φωτογραφικό φακό, φορώντας πολύχρωμα σύνολα, που αποπνέουν αισιόδοξα vibes και υπενθυμίζουν την θετικότητα με την οποία πρέπει να αντιμετωπίζουμε την καθημερινότητα. Την ίδια στιγμή σε προτρέπουν να εξερευνήσεις το προσωπικό σου στυλ, να το αγκαλιάσεις σφιχτά και να του χαρίσεις επιτέλους την «φωνή» που αποζητά.
Θυμάμαι από πολύ μικρή – μπορεί και από τα 7 μου – να ξεφυλλίζω περιοδικά μόδας και να προσπαθώ έπειτα να αντιγράψω τα looks που μου κέντρισαν την προσοχή. Κάποια τα κατάφερνα και κάποια άλλα ήταν η απόλυτη καταστροφή. Δεν φοβόμουν όμως για το τι θα πει ο κόσμος ποτέ. Πάντα με κορόιδευαν… στο σχολείο, έπειτα στο πανεπιστήμιο, πολλές φορές ακόμα και τώρα. Για ποιον λόγο; Γιατί μου αρέσουν τα χρώματα, τα παιχνιδιάρικα, ιδιαίτερα μοτίβα, τα statement κομμάτια. Τολμούσα να τα φορέσω σε όλες τις φάσεις της ζωής μου, όταν όλοι οι γύρω μου ντύνονταν «κανονικά». Ήμουν διαφορετική. Αλλά αυτό είναι το δικό μου προσωπικό στυλ. Το αγαπώ και θα το αναδεικνύω πάντα και παντού.
Το multibrand MODIVO ήταν πάντα στον πλευρό μου σε αυτή την προσπάθεια. Περιέχει μια πολύ μεγάλη γκάμα ρούχων και αξεσουάρ, τα οποία μου δίνουν την ευκαιρία έκφρασης μέσα από το ντύσιμο. Στο modivo.gr ο καθένας μπορεί να βρει κάτι με το οποίο νιώθει άνετα, κάτι που θα τονίζει τα «δυνατά» στοιχεία της σιλουέτας του ή κάτι που θα αναδείξει τα χαρακτηριστικά για τα οποία είναι πιο περήφανος.
Μια συνεργασία με μεγάλο ενδιαφέρον
Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Celebrate Yourself», το MODIVO ενώνει τις δυνάμεις της με τη διεθνή μάρκα Chantelle, τα προϊόντα της οποίας βρίσκονται στην προσφορά του πολωνικού multibrand. Η γαλλική μάρκα εκτιμά τέτοιες αξίες όπως η διαφορετικότητα, το self-love, ο μη αποκλεισμός και το πάθος για μόδα υψηλής ποιότητας, πράγμα το οποίο το τονίζει σε κάθε της βήμα.
Η μάρκα θέλει επίσης να ενθαρρύνει τις γυναίκες μέσω των συλλογών της να πιστεύουν ότι η καθεμία από αυτές είναι απολύτως μοναδική. Με τα εσώρουχα του γαλλικού brand πόζαραν οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας «Celebrate Yourself» κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης, αποδεικνύοντας ότι όποιος αγαπάει τον εαυτό του και αναγνωρίζει τη μοναδικότητά του είναι πραγματικά όμορφος.
«Στις δραστηριότητές μας, βάζουμε πάντα τον Άνθρωπο σε προτεραιότητα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι εσύ να αισθάνεσαι καλά και το MODIVO είναι ένα από τα εργαλεία που μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις αυτόν τον στόχο. Για την καμπάνια «Celebrate Yourself», προσκαλέσαμε εξαιρετικούς ανθρώπους που ταυτίζονται με τις βασικές αξίες της μάρκας. Η ποικιλομορφία είναι ένα χαρακτηριστικό που το γιορτάζουμε. Επομένως, σας ενθαρρύνουμε να είστε ο εαυτός σας και να εγκαταλείψετε τον φόβο σας να ξεχωρίζετε. Η μοναδικότητα αξίζει να τονιστεί! Ο καθένας αποτελεί έμπνευση, ο καθένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο, και αυτό είναι που κάνει τον κόσμο όμορφο. Με την τελευταία καμπάνια, θέλουμε να ενθαρρύνουμε όλους να αγαπήσουν τον εαυτό τους, να δουν τη μοναδικότητά τους και να τη μοιράζονται με άλλους. Χαίρομαι και με τιμά που το MODIVO, εκτός από πηγή έμπνευσης μόδας, είναι και μια πλατφόρμα αυτοέκφρασης και καλλιέργειας των αξιών που είναι σημαντικές για τον καθένα μας», δηλώνει χαρακτηριστικά η Αλεξάνδρα Σολ, Διευθύντρια E-commerce και Μάρκετινγκ του MODIVO, αναφορικά με την νέα καμπάνια του fashion brand.