Με μία -πάντα- αντισυμβατική συμπεριφορά, η Diesel και το La Casa de Papel, αποκαλύπτουν μία πολυεπίπεδη, προκλητική κι επαναστατική συνεργασία. Η σχεδιαστική ομάδα της Diesel έχει δημιουργήσει τα εμβληματικά jumpsuits που θα φορεθούν στη νέα σεζόν. Αυτά τα jumpsuits, που αποτελούν τη βασική στολή των χαρακτήρων της ‘συμμορίας’ στη νέα σεζόν, έχουν καταφέρει να γίνουν ήδη σύμβολα της ποπ κουλτούρας.
Στον επανασχεδιασμό των κοστουμιών, η Diesel αναμειγνύει τη σχεδιαστική κληρονομιά της με την αισθητική του La Casa de Papel. Το κόκκινο χρώμα που έντονα χρησιμοποιείται ενώνει τη Diesel με το Netflix και το La Casa de Papel, .καθώς αποτελεί τη χαρακτηριστική απόχρωση του branding και της ταυτότητας και των τριών.
Από τις 19 Ιουλίου, την ημέρα που θα κυκλοφορήσει το τρίτο μέρος, οι φανς, καταναλωτές και θεατές θα μπορούν να κερδίσουν ένα μεγάλο αναμνηστικό δώρο. Η Diesel θα δώσει την ευκαιρία σε όλους να γίνουν ‘μέλη της συμμορίας’. Ένας περιορισμένος αριθμός jumpsuits που θα φορεθούν στην πραγματικότητα στη σειρά από το cast, είναι έτοιμα για σένα! Μπες στο www.diesel.com/jointheband ακολούθησε τις οδηγίες, βγες offline έτσι ώστε να παραμείνεις ‘αόρατος’ και εμείς θα σου δείξουμε τα επόμενα βήματα.
Όσοι όμως δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή τη δράση μια άλλη έκπληξη τους περιμένει. Η Diesel δημιούργησε μία εναλλακτική στολή:! μία limited edition capsule κολεξιόν για να γιορτάσει την ‘αδυναμία’ της Diesel για τη σειρά και τους ήρωες της!.
Ένα τζάκετ διπλής όψης το οποίο αποτελεί κομμάτι της κολεξιόν της Diesel από τότε που ιδρύθηκε, συμπληρώνεται με λεπτομέρειες από το αρχείο της εταιρείας μαζί με prints από τη σειρά. Όλη η συλλογή, χαρακτηρίζεται από δυναμικά graphics με το όνομα του κάθε χαρακτήρα του σίριαλ και τη ‘μάσκα’ με κυρία χρωματική παλέτα το μαύρο, λευκό και κόκκινο. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα στο Diesel store Golden Hall και Diesel store Θεσσαλονίκη καθώς σε επιλεγμένα καταστήματα multi brand και στο diesel.com από τις 19 Ιουλίου. Τα μέλη του Diesel loyalty program D:Code θα έχουνε πρόσβαση στην αγορά των προϊόντων νωρίτερα.
Έτοιμοι να γίνετε μέλος της συμμορίας; Δείτε τα νέα επεισόδια στο Netflix απο 19 Ιουλίου