«Δεν σπάω τους κανόνες απλά για να το κάνω. Οι εποχές αλλάζουν, ο οίκος Balmain είναι ένα brand που αναπτύσσεται συνεχώς και βασίζεται στα νέα μέσα για να επικοινωνήσει σε ένα παγκόσμιο κοινό. Για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις, αποκαλύπτουμε το ολοκαίνουριο updated logo μας», εξηγεί ο Olivier Rousteing για την απόφασή του να αλλάξει την ταυτότητα του Balmain. Το νέο logo είναι μοντέρνο, λιτό και με έντονο χαρακτήρα, όπως ακριβώς και οι δυναμικές δημιουργίες του οίκου.
Συνδυάζει δύο γράμματα, το B και το P, αποτίοντας φόρο τιμής στον ιδρυτή του brand Pierre Balmain, αλλά και στο all-time classic Balmain Paris. Θα το δούμε σύντομα και τη νέα It bag του οίκου που θα ονομάζεται απλά Β.
Το νέο logo παρουσιάστηκε λίγο πριν ο οίκος Balmain επιστρέψει στα ντεφιλέ υψηλής ραπτικής, μετά από 16 χρόνια.