Menu

Γιατί όλοι μιλούν για την καμπάνια του brand Fenty;

Η Rihanna έχει δημιουργήσει την πιο πολυσυζητημένη σειρά καλλυντικών των τελευταίων ετών, μια συλλογή εσωρούχων που έκανε θραύση και μια καμπάνια για το brand Fenty που έχει ξεσηκώσει τους θαυμαστές της.

Η Rihanna είναι πλεόν ένα από τα μεγαλύτερα ατού του ομίλου LVMH, στον οποίο ανήκουν παγκόσμια brands όπως Louis Vuitton και Gucci, χάρη στο label Fenty και την πρώτη της συλλογή που αποθεώνεται ήδη από τον κόσμο της μόδας.

Δεν είναι μόνο η ιδιαίτερη αισθητική της τραγουδίστριας-φαινόμενο που κάνει την συλλογή ανάρπαστη. Το κοινό της έχει ενθουσιαστεί με το γεγονός ότι κάθε κομμάτι είναι διαθέσιμο μέχρι και σε νούμερο 48, μια πρωτοποραική κίνηση για ready to wear συλλογή. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα που δεν έχει περάσει απαρατήρητο τόσο για τους fans της, όσο και για τον κόσμο της μόδας και το body positive κίνημα: η καμπάνια της πρώτης συλλογής.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη AWENG (@awengchuol) στις

Πρόσωπο της καμπάνιας είναι το μοντέλο Aweng Mayen Chuol. Εδώ την βλέπουμε με λευκό πουκάμισο και αστραφτερά σκουλαρίκια που σίγουρα τραβούν το βλέμμα. Αυτό που κάνει την διαφορά, όμως, είναι το γεγονός ότι η φωτογραφία δεν έχει υποστεί ρετούς και τα σημάδια στο πρόσωπο της κοπέλας δεν έχουν καλυφθεί.

“Ξέρω ότι είμαι διαφορετική, ξέρω ότι τα χαρακτηριστικά μου διαφέρουν και με κάνουν να ξεχωρίζω και για εμένα αυτό σημαίνει ομορφιά,” σχολίασε το μοντέλο σε πρόσφατη συνέντευξη.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ