Ο οίκος Bottega Veneta μπορεί μέχρι σήμερα να παρέμενε μια ήρεμη δύναμη στον κόσμο της μόδας αλλά φέτος τα δεδομένα αλλάζουν και όλα δείχνουν ότι πρόκειται για το πιο περιζήτητο brand. Mπορεί οι λάτρεις τις κομψότητας να επέλεγαν εδώ και χρόνια τις chic τσάντες του οίκου από πλεκτό δέρμα αλλά η απουσία δυνατών λανσαρισμάτων και cult κομματιών το κρατούσαν στην αφάνεια.
Έρχεται όμως η στιγμή που κάθε brand περνά σε νέα χέρια, αναζωογονείται και γίνεται talk of the town. Την αναβίωση του ο οίκος την χρωστά στον νέο του creative director, Daniel Lee, που ήταν επικεφαλής του ready to wear στο brand Celine πριν αναλάβει ο Hedi Slimane. Όσοι γνωρίζουν από μόδα θα θυμούνται καλά την αναστάτωση που έφερε η αποχώρηση της Phoebe Philo από τον οίκο με χιλιάδες φανατικούς να δηλώνουν ότι ο Slimane “κατέστρεψε” το minimal brand με την rock’n’roll αισθητική που τον χαρακτηρίζει, την οποία βλέπαμε να αντικατοπτρίζεται και στις περασμένες συλλογές του για τον οίκο YSL. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν, που η αισθητική της Phoebe Philo ενέπνευσε τον πρώην μαθητευόμενό της Daniel Lee, ο οποίος με την σειρά του την μετέφερε στην νέα συλλογή του για τον οίκο Bottega Veneta.
Όλα ξεκίνησαν με την τσάντα “pouch bag”, την οποία λάτρεψε και ανέδειξε μέσω social media η Rosie Huntington Whiteley και έκτοτε κάθε αξεσουάρ του brand γνωρίζει τεράστια επιτυχία. Σειρά είχαν τα mules από πλεκτό δέρμα και τετραγωνισμένη μύτη που έχουμε εντοπίσει στα προφίλ κάθε fashion girl και οι ζώνες με ruching λεπτομέρειες ή χρυσές αγκράφες που έχουν κατακλύσει το street style.
Μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες το brand εκτοξεύτηκε και δεκάδες νέα σχέδια έχουν ήδη προστεθεί στην συλλογή του. Είναι πλέον ολοφάνερο: η νέα αισθητική κατεύθυνση του brand αντικατοπτρίζει το στυλ της σεζόν. Είναι μίνιμαλ, ουδέτερο και edgy ταυτόχρονα, όλα τους στοιχεία που έπεισαν τις λάτρεις του “Old Celine” να επενδύσουν σε αυτό. Είμαστε σίγουρες ότι πρόκειται για το φαινόμενο της χρονίας.