Go big or go home: Η Haute Couture συλλογή του Giambattista Valli ήταν ένα όνειρο

Ο ταλαντούχος σχεδιαστής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, επέστρεψε στις αρχές της καριέρας του, άντλησε έμπνευση από τα είδωλά του, κάνοντας τάση το ανεπιτήδευτο cool glam.

Elle 23 Ιαν. 19
Go big or go home: Η Haute Couture συλλογή του Giambattista Valli ήταν ένα όνειρο

[desktoponly]
Κάθε γυναίκα που ξεφυλλίζει περιοδικά, παρακολουθεί τις εμφανίσεις των σταρ στο κόκκινο χαλί ή απλά κάνει scroll στο Instagram, έχει σίγουρα θαυμάσει ή έστω προσέξει τις παραμυθένιες δημιουργίες από τούλι του οίκου Giambattista Valli. Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, ανέβηκαν ξανά στο catwalk σε λίγο πιο διαφορετική εκδοχή, είδαμε όμως και μια άλλη πλευρά του σχεδιαστή. Ο ίδιος νοσταλγώντας το ξεκίνημά του και τα είδωλά του, εμπνεύστηκε από τα πρώτα χρόνια του στο χώρο της μόδας, όταν έκανε το ντεμπούτο του σε ένα ατελιέ στο Παρίσι, έχοντας στον τοίχο μια φωτογραφία του Yves Saint Laurent από τον Helmut Newton να τον εμπνέει. «Αυτή η εικόνα έχτισε το όνειρό μου για να ιδρύσω τον οίκο μου. Στο Παρίσι δοκίμασα μια γεύση που μόνο εδώ μπορείς να γνωρίσεις, αυτό τον χαλαρό τρόπο να φοράς τα ρούχα, ακόμα και τα κομμάτια υψηλής ραπτικής, αυτό το ανεπιτήδευτα fabulous στυλ. «Cool glam», το προνόμιο της Haute Couture.

Ποιο είναι όμως το μυστικό της επιτυχίας του και πώς κατάφερε να κάνει mainstream τις cotton candy δημιουργίες του; «Οι νεαροί φαν της Haute Couture, είναι όλοι πελάτες μου. Και θέλουν ακριβώς αυτό, κάτι φρέσκο, ανεπιτήδευτο, υπέροχο και με εκτόπισμα. Go big or go home. Ακόμα και αν μιλάμε για ένα μίνιμαλ φόρεμα, πρέπει να είναι γεμάτο πέτρες και κεντήματα. Στο τέλος της ημέρας, πουλάμε ένα όνειρο», σχολιάζει.

[/desktoponly]

[mobileonly]
Κάθε γυναίκα που ξεφυλλίζει περιοδικά, παρακολουθεί τις εμφανίσεις των σταρ στο κόκκινο χαλί ή απλά κάνει scroll στο Instagram, έχει σίγουρα θαυμάσει ή έστω προσέξει τις παραμυθένιες δημιουργίες από τούλι του οίκου Giambattista Valli. Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, ανέβηκαν ξανά στο catwalk σε λίγο πιο διαφορετική εκδοχή, είδαμε όμως και μια άλλη πλευρά του σχεδιαστή. Ο ίδιος νοσταλγώντας το ξεκίνημά του και τα είδωλά του, εμπνεύστηκε από τα πρώτα χρόνια του στο χώρο της μόδας, όταν έκανε το ντεμπούτο του σε ένα ατελιέ στο Παρίσι, έχοντας στον τοίχο μια φωτογραφία του Yves Saint Laurent από τον Helmut Newton να τον εμπνέει. «Αυτή η εικόνα έχτισε το όνειρό μου για να ιδρύσω τον οίκο μου. Στο Παρίσι δοκίμασα μια γεύση που μόνο εδώ μπορείς να γνωρίσεις, αυτό τον χαλαρό τρόπο να φοράς τα ρούχα, ακόμα και τα κομμάτια υψηλής ραπτικής, αυτό το ανεπιτήδευτα fabulous στυλ. «Cool glam», το προνόμιο της Haute Couture.

Ποιο είναι όμως το μυστικό της επιτυχίας του και πώς κατάφερε να κάνει mainstream τις cotton candy δημιουργίες του; «Οι νεαροί φαν της Haute Couture, είναι όλοι πελάτες μου. Και θέλουν ακριβώς αυτό, κάτι φρέσκο, ανεπιτήδευτο, υπέροχο και με εκτόπισμα. Go big or go home. Ακόμα και αν μιλάμε για ένα μίνιμαλ φόρεμα, πρέπει να είναι γεμάτο πέτρες και κεντήματα. Στο τέλος της ημέρας, πουλάμε ένα όνειρο», σχολιάζει.

[/mobileonly]

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT