Για μια ακόμα φορά η Diesel ορίζει τους κανόνες του στυλ. Μέσα από την εντυπωσιακή κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014-15 το γνωστό brand μάς καλεί να ποντάρουμε σε ντένιμ και δερμάτινα κομμάτια για εμφανίσεις που… ροκάρουν.
Η καμπάνια Neo-neoclassic ξεχωρίζει επίσης με την ιδιαίτερη αισθητική της. Οι φωτογραφίες με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Colton Haynes διακοσμούν πλέον τις βιτρίνες του attica City Link αιχμαλωτίζοντας τα βλέμματα των περαστικών. Σύντομα θα φιλοξενηθούν και στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos Thessaloniki.
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!