Follow us

Search
Green days banner

H&M: Όλα τα σημαντικά βήματα που έκανε για την προστασία του περιβάλλοντος

Το μέλλον της μόδας είναι πράσινο και αυτό το έχουν συνειδητοποιήσει ευτυχώς τα περισσότερα brands. H Έκθεση Αειφορίας του Ομίλου H&M για το 2019, αναδεικνύει τα κυριότερα σημεία προόδου που οδηγούν στην αλλαγή προς μία κυκλική και κλιματικά θετική βιομηχανία μόδας, με έμφαση πάντα στις αρχές της δικαιοσύνης και της ισότητας.

H&M: Όλα τα σημαντικά βήματα που έκανε για την προστασία του περιβάλλοντος

«Είμαι περήφανη για την πρόοδο που σημειώσαμε το 2019. Στο μέλλον, όχι μόνο η βιομηχανία μας θα συνεχίσει να αλλάζει ταχύτατα, αλλά και ο κόσμος στο σύνολό του. Το 2020 ξεκίνησε με μια πρόκληση που δεν είχαμε ξαναδεί ποτέ, με την εξάπλωση του COVID-19 να πλήττει ολόκληρο τον κόσμο, τις εταιρείες και τις κοινότητες. Είμαι βέβαιη ότι το μακροπρόθεσμο όραμα που είχαμε – και θα εξακολουθήσουμε να έχουμε – για τη βιωσιμότητα θα διαδραματίσει ακόμη πιο κύριο ρόλο στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων. Θα είναι πιο σημαντικό από ποτέ να συνεχίσουμε το ταξίδι μας προς μια κυκλική οικονομία και βιώσιμη κατανάλωση, δημιουργώντας ταυτόχρονα ευημερία μέσω ευκαιριών απασχόλησης. Αυτή η Έκθεση αποτελεί μόνο μία περίληψη της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλουν όλοι οι συνάδελφοί μας σε όλο τον κόσμο, κάθε μέρα, για να αλλάξει το μέλλον της βιομηχανίας της μόδας», αναφέρει η Anna Gedda, Επικεφαλής Αειφορίας του Ομίλου H&M.

Τα βήματα του ομίλου Η&Μ μέσα από την Έκθεσης Αειφορίας για το 2019:

  • «Το 97% του βαμβακιού που χρησιμοποιήσαμε ήταν ανακυκλωμένο ή προερχόταν από άλλες βιώσιμες πηγές. Από το 2020 και μετά, δεν θα προμηθευόμαστε πλέον καθόλου συμβατικό βαμβάκι για τις συλλογές τους. Επίσης, καταφέραμε το 57% των υλικών μας να είναι είτε ανακυκλωμένα, είτε να προέρχονται από πιο βιώσιμες πηγές, ερχόμενοι έτσι πιο κοντά στον στόχο μας να χρησιμοποιούνται 100% τέτοια υλικά μέχρι το 2030.
  • Ξεκινάμε την υπηρεσία Treadler που απευθύνεται σε επιχειρήσεις, η οποία προσφέρει στους λιανοπωλητές κλωστοϋφαντουργικών ειδών και ενδυμάτων πρόσβαση στην αλυσίδα εφοδιασμού του Ομίλου H&M. Έτσι επιτρέπουμε σε άλλες εταιρείες να επιταχύνουν ταχύτερα τις βιώσιμες κοινωνικές και περιβαλλοντικές αλλαγές μέσω των δικών τους αλυσίδων αξίας.
  • Εξερευνήσαμε νέα κυκλικά επιχειρηματικά μοντέλα και λανσάραμε κυκλικές πρωτοβουλίες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται επιλογές προϊόντων κατά παραγγελία, εξατομίκευσης, επισκευής, μίσθωσης, πώλησης μέσω τρίτων και επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών.
  • Το Εργαστήριο Κυκλικής Καινοτομίας (Circular Innovation Lab) μας οδήγησε σε νέα βιώσιμα υλικά όπως η κυτταρινική ίνα από ανακυκλωμένα βαμβακερά υφάσματα που κατασκευάζεται από την Infinited Fiber Company, και το Circulose, το πρωτοποριακό, χημικά ανακυκλωμένο υλικό της Re:newcell, λανσάροντας το πρώτο προϊόν χρησιμοποιώντας αυτήν την επαναστατική τεχνολογία στις αρχές του 2020.
  • Καταφέραμε να μπούμε στη φημισμένη Climate A-list της CDP για τον ηγετικό μας ρόλο στην προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.
  • Αρχίσαμε να χαρτογραφούμε και να αποκαλύπτουμε προμηθευτές βισκόζης και άλλων τεχνητών κυτταρινικών ινών και καταταχτήκαμε ως πρωτοπόροι στην έκθεση του οργανισμού Changing Markets σχετικά με την αλλαγή της πορεία της αγοράς προς την υπεύθυνη παραγωγή βισκόζης.
  • Το 100% της αλυσίδας εφοδιασμού κλωστοϋφαντουργικών και δερμάτινων ειδών, με περισσότερους από 600 προμηθευτές, είναι τώρα εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα Zero Discharge of Hazardous Chemicals.
  • 900.000 εργαζόμενοι στην αλυσίδα εφοδιασμού επωφελούνται από βελτιωμένα συστήματα διαχείρισης των μισθών και πάνω από 1,1 εκατομμύρια έχουν επηρεαστεί από τα προγράμματα διαλόγου στο χώρο εργασίας.
  • Συλλέξαμε 29.005 τόνους ενδυμάτων – αύξηση κατά 40% από το 2018 – επιτυγχάνοντας το στόχο μας των 25.000 τόνων ετησίως ένα χρόνο νωρίτερα».

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε ολόκληρη την Έκθεση Αειφορίας για το 2019 στην επίσημη ιστοσελίδα: https://sustainabilityreport.hmgroup.com/

MORE FROM

ΜΟΔΑ

BEST of INTERNET