Όταν ανέλαβε το τιμόνι του Burberry, o Riccardo Tisci επισκέφτηκε τα πλούσια αρχεία του οίκου, μελέτησε την ιστορία του και την εξέλιξή του και κάπως έτσι γεννήθηκε η Monogram collection με τα χαρακτηριστικά logo prints του οίκου, μια συλλογή που αγκαλιάζει κάθε κοινό, από τους teenagers που θέλουν κάτι cool για το στυλ τους, μέχρι μια βρετανίδα lady που γνωρίζει καλά τη γοητεία του κλασικού. Αυτή τη φιλοσοφία είχε και η καμπάνια του Burberry με την υπογραφή του Nikc Knight. Πρωταγωνίστρια είναι η Gigi Hadid που μεταμορφώνεται σε τέσσερις διαφορετικούς χαρακτήρες με ένα κοινό στοιχείο, όλοι αγαπούν τον οίκο Burberry.
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!