H νέα Trussardi: Οι καλλιτεχνικοί διευθυντές Benjamin A. Huseby και Serhat Işık δίνουν το στίγμα της νέας εποχής του οίκου

To show πραγματοποιείται στον χώρο του κατεδαφισμένου καταστήματος και καφέ, στο ισόγειο του Palazzo Trussardi. Το σκηνικό διαπραγματεύεται την ιδέα της σύστασης του οίκου, ο οποίος ιδρύθηκε το 1911 και είναι ένας από τους παλαιότερους οίκους μόδας με συμμετοχή στην Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Η ανασκαφή των επιπέδων μέχρι τα θεμέλια, αποτελεί την βασική μεθοδολογία των Benjamin A. Huseby και Serhat Işık προκειμένου να δημιουργηθεί το νέο αφήγημα που ξεκινάει η Trussardi.

Elle 17 Νοε. 22
H νέα Trussardi: Οι καλλιτεχνικοί διευθυντές Benjamin A. Huseby και Serhat Işık δίνουν το στίγμα της νέας εποχής του οίκου

«Ο οίκος Trussardi έμεινε παραμελημένος για πολλά χρόνια, ήταν μια ωραία κοιμωμένη για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα. Με αυτή τη μεταφορά κατά νου, κοιτάξαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο αφήγημα φτιαγμένο από φανταστικά παραμύθια και τους πραγματικούς ενδυματολογικούς κώδικες στους δρόμους του Μιλάνου. Αυτή η αλληλεπίδραση φαντασίας και πραγματικότητας, παρελθόντος και παρόντος, έγινε ακρογωνιαίος λίθος στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης γλώσσας Trussardi», Benjamin A. Huseby, Serhat Işık.

Trussardi

Για τον Benjamin A. Huseby και τον Serhat Işık, ο χρόνος δεν είναι γραμμικός, αλλά κυκλικός, ένας αέναος κύκλος ανανέωσης της ζωής όπου η μνήμη επεκτείνει το παρελθόν στο παρόν. Το λογότυπο του οίκου απεικονίζει πλέον το εμβληματικό ιταλικό λαγωνικό ως ουροβόρο φίδι. Στη νέα τους κυκλική τάξη πραγμάτων δεν υπάρχει ιεραρχία, ντυνόμαστε για έναν κόσμο που ζει τόσο στο ιστορικό παρελθόν όσο και στο παρόν – διατηρούμε το παρελθόν καθώς προχωράμε μπροστά.

Trussardi

Trussardi

Η έμπνευση των σχεδιαστών για τη δημιουργία αυτής της συλλογής ήταν μέσα από την παρατήρηση του άμεσου περιβάλλοντός τους, του τρόπου που ντύνονται οι άνθρωποι στην καθημερινή τους ζωή. Υπονομεύουν τους ενδυματολογικούς κώδικες, παρατηρούν λεπτομέρειες που συνήθως παραβλέπουμε και μετατρέπουν το banal σε κάτι πολύτιμο. Καθώς μελετούσαν τους Μιλανέζους, ο Benjamin A. Huseby και ο Serhat Işık παρατήρησαν ότι σχεδόν όλοι φορούσαν μπουφάν piumino 100 γραμμαρίων, τα ελαφριά πουπουλένια μπουφάν που είναι τόσο συνηθισμένα και απαραίτητα όσο τα T-shirts. Αρχικά, η ιδέα του piumino τους απωθούσε, όμως η πρόκληση να το μετατρέψουν σε κάτι όμορφο εξελίχθηκε σε θεμέλιο της συλλογής. Η συλλογή περιλαμβάνει κυρίως αποχρώσεις του μαύρου και του γκρι, για να δώσει έμφαση στη σιλουέτα, στις υφές και στις τεχνικές.

«Τα ρούχα έχουν τη δύναμη να σε κάνουν ορατό, λειτουργούν σαν ‘mantello magico’ – σαν μαγικός μανδύας. Παραμένεις απαρατήρητος ωσότου ντυθείς με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεις ορατός, είναι το φαινόμενο της Σταχτοπούτας, η πραγματικότητα κάθε υπερήρωα, τα ρούχα σου είναι η πανοπλία σου. Θέλουμε να δώσουμε αυτή τη δύναμη σε όλους, καλώντας τον κόσμο επισκεφθεί το κτήριο ξανά. Το πνεύμα της Trussardi ήταν πάντα η δημοκρατική προσέγγιση της μόδας», Benjamin A. Huseby, Serhat Işık.

Trussardi

Η μουσική του show συνδυάζει την προέλευση των σχεδιαστών με την ιστορία της Trussardi, ξεκινώντας με τους πρωτοπόρους της Γερμανικής βιομηχανικής μουσικής, Einstürzende Neubauten (το όνομα των οποίων σημαίνει καινούργια κτίρια υπό κατάρρευση), οι οποίοι χρησιμοποίησαν τρυπάνια πίεσης αέρα ως μουσικά όργανα. Η μουσική ολοκληρώνεται με μια σύνθεση από το ‘La Gatta Cenerentola’, (Σταχτοπούτα η Γάτα), ένα μουσικό μύθο του Roberto De Simone στη ναπολιτάνικη γλώσσα – μια προσαρμογή του αρχικού ιταλικού παραμυθιού του 17ου αιώνα που αργότερα έγινε γνωστό ως Σταχτοπούτα. Τα δυνατά τύμπανα της γερμανικής βιομηχανικής και της Ιταλικής παραδοσιακής μουσικής, προκαλούν κυματισμούς στους τοίχους της πασαρέλας που είναι καλυμμένοι με καθρέφτες Mylar. Σαν μαγικός καθρέφτης, συνδέουν το παρελθόν και το μέλλον σε έναν αέναο κύκλο.

Λίγα λόγια για την Trussardi

Αν έπρεπε να χαρακτηρίσουμε την Trussardi με μία λέξη, αυτή θα ήταν «πρωτοπόρος». Από το Μπέργκαμο της Ιταλίας, όπου ιδρύθηκε το 1911 σαν εταιρεία με γάντια, η Trussardi απέκτησε σύντομα διεθνή φήμη ως το απόλυτο ιταλικό lifestyle brand. Γνωστός από τα ‘80’s για τις πρωτοποριακές ιδέες του, ο Nicola Trussardi δημιούργησε ένα ολόκληρο lifestyle που προσφέρεται ως ευπρόσιτη εμπειρία μέσα από ένα brand. H Trussardi αντιπροσώπευσε τον “prêt-à-vivre” τρόπο ζωής, διαθέτοντας τα πάντα από ρούχα μέχρι αξεσουάρ, home design, τέχνη και φαγητό. Αυτό το όραμα του προσιτού, δυναμικού τρόπου ζωής παραμένει σταθερά στον πυρήνα του brand. Η Trussardi παντρεύει τη διαχρονική κομψότητα με ένα global mindset διάχυτο από τη μιλανέζικη ψυχή. 

Βρείτε τη νέα συλλογή Trussardi σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στο bloobox.gr.

Κεντρική διάθεση της συλλογής: Shop & Trade, 210 3408400

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT