H Tommy Hilfiger γιορτάζει μέσα από ένα metaverse πρόγραμμα την ψηφιακή αυτοέκφραση στην εβδομάδα μόδας

Η Tommy Hilfiger επιστρέφει για δεύτερη χρονιά με ένα τετραήμερο πρόγραμμα που γιορτάζει τη μόδα, την τέχνη και τη συν-δημιουργία σε συνεργασία με τους ψηφιακούς πρωτοπόρους DRESSX, τον καλλιτέχνη Vinnie Hager και την κοινότητα Web3.

Elle 28 Μαρ. 23
H Tommy Hilfiger γιορτάζει μέσα από ένα metaverse πρόγραμμα την ψηφιακή αυτοέκφραση στην εβδομάδα μόδας

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH] επιστρέφει στην Εβδομάδα Μόδας Metaverse της Decentraland (MVFW) με ένα τετραήμερο πρόγραμμα που συν δημιουργήθηκε με τους culture shapers στον χώρο Web3. Από τις 28 έως τις 31 Μαρτίου, το brand θα ξεκλειδώσει μια νέα εμπειρία μόδας, τέχνης και καινοτομίας για την κοινότητα της MVFW. H TOMMY HILFIGER συνεργάζεται με τους ηγέτες του meta fashion DRESSX και τον καλλιτέχνη Vinnie Hager για να εμπνεύσει την αυτοέκφραση στον ψηφιακό κόσμο, να φιλοξενήσει καθηλωτικές εμπειρίες, να δημιουργήσει ψηφιακά wearables που μπορούν να αγοραστούν καθώς και NFTs περιορισμένης έκδοσης.

“Πάντα είχα ως κίνητρο να φέρνω τους ανθρώπους κοντά μέσα από εμπειρίες στη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία”, δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Σήμερα, το Metaverse και το Web3 δημιουργούν νέους ισχυρούς τρόπους για να κάνουμε ακριβώς αυτό – ξεπερνούν κάθε όνειρο που είχα όταν ξεκίνησα αυτό το brand πριν από σχεδόν 40 χρόνια. Επαναπροσδιορίζουμε τις ψηφιακές μας εμπειρίες, εξερευνούμε νέους χώρους για τις ψηφιακές μας συλλογές και συνδεόμαστε με νέες κοινότητες που ασχολούνται με μια εντελώς νέα πλευρά της βιομηχανίας της μόδας”.

Το τετραήμερο πρόγραμμα MVFW πραγματοποιείται γύρω από τον ψηφιακό μονόλιθο TH Monogram και περιλαμβάνει έναν διαγωνισμό σχεδιασμού AI σε συνεργασία με την DRESSX, μια συνεργασία με τον καλλιτέχνη Web3 Vinnie Hager και συναρπαστικές εμπειρίες εμπνευσμένες από την αμερικανική κληρονομιά του brand. Η εμπειρία TOMMY HILFIGER MVFW και το gaming αναπτύσσονται σε συνεργασία με την Sawhorse, που περιλαμβάνει διάσημους αρχιτέκτονες διαδραστικής τεχνολογίας.

tommy_hilfiger_metaverse

Ημέρα 1. 28 Μαρτίου

Ο διαγωνισμός σχεδίου TOMMY HILFIGER AI θα ανακοινωθεί στους παρευρισκόμενους της MVFW και στο παγκόσμιο κοινό. Η κοινότητα θα έχει τρεις ημέρες στη διάθεσή της για να σχεδιάσει και να υποβάλει τη δική της digital ερμηνεία ενός κλασικού prep fashion look. Η DRESSX θα αναλάβει να δημιουργήσει τα σχέδια των νικητών ως ψηφιακά συλλεκτικά looks, AR φίλτρο και wearable για το Decentraland. Η DRESSX είναι το μεγαλύτερο ψηφιακό κατάστημα μόδας στον κόσμο, διαθέτει μια καθοριστική εμπειρία που συνδέει μοναδικά όλα τα σημεία μεταξύ της τεχνολογίας, του σχεδιασμού και του στυλ.

Ημέρα 2. 29 Μαρτίου

Ο πολυδιάστατος καλλιτέχνης Vinnie Hager θα πειραματιστεί δημιουργικά με τον μονόλιθο TH Monogram, καλύπτοντας το κτίριο με την χαρακτηριστική του εικονογραφία σε κόκκινο, λευκό και μπλε χρώμα. Θα προβληθούν κινούμενα σχέδια σε ένα μαγευτικό δωμάτιο που θα επιτρέπει στους επισκέπτες να εξερευνήσουν, να παίξουν και να συνδεθούν σε σημεία επαφής IRL και URL. Τα NFT θα σχεδιαστούν κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας συνδημιουργίας και θα διατεθούν προς αγορά.

Ημέρα 3. 30 Μαρτίου

Ο μονόλιθος θα γίνει μια ψηφιακή αναπαράσταση του People’s Place, του πρώτου καταστήματος του Tommy Hilfiger που άνοιξε στην πολιτεία της Νέας Υόρκης το 1969. Το κατάστημα ήταν ένας ειδικός χώρος για ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα που συγκεντρώνονταν για να βιώσουν την τέχνη, τη μουσική, τη μόδα και την ποπ κουλτούρα. Κλασικά κομμάτια από τις τρέχουσες συλλογές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS θα δημιουργηθούν ως assets υψηλής ευκρίνειας στις πλατφόρμες DRESSX και Decentraland και θα μπορούν να ξεκλειδωθούν μέσω AR try-ons.

Ημέρα 4. 31 Μαρτίου

Θα ανακοινωθούν οι νικητές του διαγωνισμού σχεδιασμού AI, που θα επιλεγούν από τον ίδιο τον Tommy Hilfiger. Τα ψηφιακά wearables θα δημιουργηθούν από την DRESSX και θα είναι διαθέσιμα για αγορά στην πλατφόρμα της τον Απρίλιο.

Η συμμετοχή της TOMMY HILFIGER στην Εβδομάδα Μόδας Metaverse της Decentraland ακολουθεί το λανσάρισμα του “Tommy Island” στο Animal Crossing το 2020, την πολυετή στρατηγική συνεργασία με το Roblox το 2021, το λανσάρισμα της κοινότητας παιχνιδιών Team Tommy και το ντεμπούτο της συλλογής Spring 2022 του brand στην εναρκτήρια MVFW το 2022.

Οι φίλοι και οι fans του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: