“Hello Stranger”: Η κάμπάνια της νέας συλλογής της Sisley αφηγείται την ιστορία δύο αγνώστων που βιώνουν άμεση σύνδεση

Η καμπάνια που γυρίστηκε στο Λονδίνο από τον Pierre-Ange Carlotti, γιορτάζει την απόλυτη οικειότητα που μπορεί να δημιουργηθεί μεταξύ δύο αγνώστων.

Elle 18 Σεπ. 24
“Hello Stranger”: Η κάμπάνια της νέας συλλογής της Sisley αφηγείται την ιστορία δύο αγνώστων που βιώνουν άμεση σύνδεση

Δύο ζωές, δύο πορείες, δύο ματιές που συναντιούνται τυχαία και δημιουργούν μια άμεση σύνδεση. Η Sisley παρουσιάζει το «Hello Stranger», την καμπάνια της νέας συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 που γιορτάζει την απόλυτη οικειότητα που μπορεί να δημιουργηθεί μεταξύ δύο αγνώστων.

Sisley

Το σκηνικό είναι το Λονδίνο, η κατ’ εξοχήν κοσμοπολίτικη μητρόπολη όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν μέσα σε μόλις 24 ώρες, ακόμη και να ερωτευτείς κάποιον που δεν έχεις ξαναδεί ενώ γυρνάς από τη δουλειά. Από το Bankside σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης, η Sisley επιστρέφει στο αστικό σκηνικό για να αφηγηθεί μια ιστορία αποπλάνησης, ηδονής και μοιραίας έλξης.

Sisley

Εκείνη είναι η Alex Consani, μοντέλο από την Αμερική και influencer. Εκείνος είναι ο João Knorr, γεννημένος στη Βραζιλία, γερμανοολλανδικής καταγωγής. Η μαγνητική γοητεία αυτών των δύο αντιπροσωπευτικών προσώπων της Gen-Z αποτυπώνεται από το άμεσο, προκλητικό στυλ του Pierre-Ange Carlotti, ενός παριζιάνου φωτογράφου που φωτογράφισε τις τελευταίες συλλογές της Sisley.

Sisley

Sisley

Η νέα συλλογή της Sisley Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2024 περιλαμβάνει κομψές, αισθησιακές εμφανίσεις. Οι μίντι φούστες συνδυάζονται με πουκάμισα, δερμάτινα παλτό και παντελόνια που βρίσκονται στο επίκεντρο της συλλογής. Για εκείνον, η έμφαση δίνεται στα denim και τα εφαρμοστά παντελόνια, τα κοστούμια και τα ζιβάγκο πουλόβερ. Το μαύρο κυριαρχεί σε όλα τα ρούχα, όπως ορίζει το DNA της μάρκας, όμως το γκρι και άλλοι δροσεροί χρωματικοί τόνοι συνδυάζονται με τις αποχρώσεις της πόλης.

Sisley

Sisley

Sisley

Η καμπάνια «Hello Stranger» συνεχίζει την εξερεύνηση της απόλαυσης σε όλες τις μορφές της, μια εξερεύνηση που ξεκινά από την κληρονομιά της Sisley, την ανανεώνει και την υπερβαίνει. Εκτός από την προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εκστρατεία θα υποστηριχθεί από μια σειρά εκδηλώσεων στα φυσικά καταστήματα Sisley αλλά και offline σε όλη την Ιταλία.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT