Η Heidi Klum και η κόρη της Leni είναι τα νέα πρόσωπα της INTIMISSIMI

Οι δύο τους αντιπροσωπεύουν τον ισχυρό δεσμό μεταξύ μητέρας και κόρης, αλλά και την άνευ όρων αγάπη.

Elle 02 Νοε. 12
Η Heidi Klum και η κόρη της Leni είναι τα νέα πρόσωπα της INTIMISSIMI

Η Intimissimi είναι ένα brand σχεδιασμένο από γυναίκες – για γυναίκες. Ένα brand που συνοδεύει και στηρίζει τις γυναίκες σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Από τη συναρπαστική επιλογή του πρώτου σουτιέν μέχρι κάθε στιγμή που τα εσώρουχα τις κάνουν να αισθάνονται δυνατές, γεμάτες αυτοπεποίθηση και αισθησιασμό. Η Intimissimi σημαίνει ομορφιά, ντιζάιν και εφαρμογή. Ταυτόχρονα, το ιταλικό brand γιορτάζει τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας σε όλες τις πτυχές της. Οι συλλογές είναι φτιαγμένες για όλες τις προσωπικότητες, τις ανάγκες και τα σώματα, ώστε κάθε γυναίκα να αισθάνεται άνετα.

Η Intimissimi προχωρά με μία νέα καμπάνια με πρωταγωνίστριες την εντυπωσιακή Heidi Klum και τη μεγαλύτερη κόρη της Leni ως icons της αυτοπεποίθησης, της χαράς της ζωής και της αγάπης μεταξύ μητέρας και κόρης. Μαζί η Heidi και η Leni δείχνουν ότι η Intimissimi είναι ένα brand για όλες τις γυναίκες. Ανεξάρτητα ηλικίας, φόρμας και στυλ. Οι δύο τους αντιπροσωπεύουν τον ισχυρό δεσμό μεταξύ μητέρας και κόρης, αλλά και την άνευ όρων αγάπη, φιλία και στήριξη. Η Heidi Klum είναι ένα επιτυχημένο μοντέλο, παρουσιάστρια, παραγωγός, επιχειρηματίας και μητέρα τεσσάρων παιδιών. Η 18χρονη κόρη της, Leni, κατακτά και εκείνη τον κόσμο της μόδας με εξώφυλλα σε διεθνή περιοδικά και παρουσία σε events.

Intimissimi

Η ιδέα πίσω από το τηλεοπτικό σποτ ήταν να φανούν πώς είναι πραγματικά οι δυο τους. Το κοινό έχει την εντύπωση μίας “behind the scenes” ματιάς και των δύο προσωπικοτήτων σε μία φωτογράφηση. Η Leni αρχίζει να παίζει την ιταλική όπερα ‘’Barbiere di Siviglia’’ ως σύνδεσμος με την ιταλική κληρονομιά του brand και επίσης ως σύνδεση με το ‘’the Art of Italian lingerie’’. Αισθάνονται ελεύθερες, χαρούμενες και με αυτοπεποίθηση, αλληλοεπιδρούν με παιχνιδιάρικο και θετικό τρόπο. Σαν μητέρα και κόρη. Σαν δύο γυναίκες που διασκεδάζουν μαζί φορώντας τα αγαπημένα τους lingerie sets. Την καμπάνια υπογράφει ο Thomas Hayo, γυρίστηκε στο Λος Άντζελες και θα ξεκινήσει στην Ελλάδα στις 24 Οκτωβρίου 2022.

Τα προϊόντα που απεικονίζονται στην καμπάνια αποτελούν μέρος της basic lace collection δαντέλας (Leni) και της σειράς Pretty Flower (Heidi), της δίχρωμης iconic σειράς της Intimissimi.

Στην καμπάνια η Heidi Klum φοράει:

Intimissimi

– Σουτιέν Sofia, ελαφρώς ενισχυμένο balconette σουτιέν. Διαθέσιμο έως cup F.
– Τρίγωνο σουτιέν Lara, χωρίς ενίσχυση και χωρίς μπανέλα.
– Balconette σουτιέν Giorgia, ενισχυμένο και με μπανέλα.

Η Leni Klum, αντ’ αυτού, φοράει τα δαντελένια σουτιέν μας:

Intimissimi

– Balconette σουτιέν Elena με μπανέλα και ημιενισχυμένες cups που παρέχουν απαλή στήριξη και φυσικό εφέ. Έως cup F.
– Τρίγωνο σουτιέν Lara, χωρίς ενίσχυση και χωρίς μπανέλα.

Intimissimi

#intimissimicares project: Διαφάνεια

«Η βελτίωση είναι μέρος της κουλτούρας μας. Αυτή είναι η άποψή μας για τη βιωσιμότητα.»

Από την ίδρυσή της, η Intimissimi έχει καθιερωθεί όχι μόνο για την ποιότητα και την ομορφιά των ρούχων της, αλλά επίσης για τον εκτεταμένο έλεγχο γύρω από την αλυσίδα παραγωγής. Το 98% των προϊόντων που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Intimissimi έχουν παραχθεί από εργοστάσια με έδρα στην Ιταλία και το εξωτερικό. Αυτή η απόφαση επιτρέπει στη διαχείριση παραγωγής να συντονιστεί με άλλες φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, εξασφαλίζοντας την τελική αφοσίωση στις ανάγκες του brand και την κατάργηση μεσαζόντων. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιθανό να διατηρηθεί η υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Το επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις και την ευκαιρία για θέσεις εργασίας σε ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων, προς όφελος των κοινοτήτων των πόλεων όπου βρίσκονται οι εταιρείες. Έτσι, είναι πιθανό να εγγυηθούμε ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον μέσα στα εργοστάσια σεβόμενοι τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που δουλεύουν εκεί.

Αυτή η διαφανής προσέγγιση αντικατοπτρίζεται σε μία ακόμα επέκταση στο intimissimi.com online κατάστημα, χάρη στην παρουσία μίας κατηγορίας που ονομάζεται «ιχνηλασιμότητα» – στη σελίδα κάθε προϊόντος, φαίνονται οι λεπτομέρειες των παραγωγικών μονάδων της εταιρείας όπου αυτό κατασκευάστηκε. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να λάβουν εκτεταμένες πληροφορίες σχετικά με το εργοστάσιο, τις φάσεις παραγωγής, τη δέσμευση σε θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και τις ιστορίες των ανθρώπων που συμμετείχαν στην παραγωγή των ειδών. Η σύνδεση ανάμεσα στο βιώσιμο ταξίδι του brand και τα χαρακτηριστικά ελέγχου της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ένα βήμα μπροστά όσον αφορά τη σύνδεση μεταξύ διαφάνειας προς τους καταναλωτές σε σχέση με τις δραστηριότητες της Intimissimi.

Συγκεκριμένα, τα nightwear προϊόντα παράγονται στα εργοστάσια: Gordon (Serbia), Vavuniya (Sri Lanka) και Zalli (Bulgaria). Τα ρούχα τότε φτάνουν στα εφοδιαστικά κέντρα στην περιοχή Vallese (Italy) και στη συνέχεια αποστέλλονται στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Τα corsetry προϊόντα παράγονται στα εργοστάσια: Vavuniya (Sri Lanka), Alpha (Sri Lanka), Benji (Sri Lanka), Sirio (Sri Lanka), Fiorano (Serbia), Gordon (Serbia), και Zalli (Bulgaria). Τα ρούχα τότε φτάνουν στα εφοδιαστικά κέντρα στην περιοχή Vallese (Italy) και στη συνέχεια αποστέλλονται στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT