Η Pre-Fall 2021 συλλογή της Balenciaga φωτογραφίζεται με φόντο τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα του κόσμου (ανάμεσά τους κι η Ακρόπολη)

Αυτή τη φορά η επιθυμία του Demna Gvasalia, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Balenciaga, ήταν να δημιουργήσει μια ονειρεμένη, ψηφιακή απόδραση σε μερικά από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα του πλανήτη. Αυτά γίνονται το ιδανικό σκηνικό για τα 58 looks της pre-fall συλλογής που υπογράφει αυτή τη σεζόν και η οποία στρέφει την προσοχή της προς το sustainability.

Elle 19 Απρ. 21
Η Pre-Fall 2021 συλλογή της Balenciaga φωτογραφίζεται με φόντο τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα του κόσμου (ανάμεσά τους κι η Ακρόπολη)

Λίγες μόλις ημέρες μετά την παρουσίαση της «Aria Gucci», της νέας pre-fall συλλογής του οίκου Gucci για χάρη στης οποίας ο Alessandro Michele εμπνεύστηκε από παλαιότερες συλλογές του οίκου Balenciaga, τώρα είναι η σειρά του Demna Gvasalia να ξεδιπλώσει για ακόμα μια φορά το ταλέντο του και να κάνει την καρδιά μας να χτυπήσει δυνατά. Για την σεζόν Autumn/Winter 2021, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του γαλλικού οίκου αποφασίζει να κάνει μαζί μας ένα ταξίδι αστραπή σε μερικές από τις πιο δημοφιλείς πρωτεύουσες του κόσμου και να παρουσιάσει τις δημιουργίες του με φόντο τα πιο σημαντικά αξιοθέατα του πλανήτη.

Από το Παρίσι στη Νέα Υόρκη, στη Βενετία, την Σανγκάη, το Λονδίνο, το Τόκιο, τη Μόσχα αλλά και την Αθήνα και από το Ταζ Μαχάλ στα Ισπανικά Σκαλιά της Ρώμης, το Βρετανικό Κοινοβούλιο και την Ακρόπολη, αυτή η συλλογή μας μεταφέρει σε όλα εκείνα τα spots στα οποία θα θέλαμε να βρισκόμαστε τώρα αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε. Βέβαια για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς το συγκεκριμένο lookbook αποτελεί προϊόν photoshop αλλά αυτό δεν μειώνει την δυναμική του, αφού η όλη ιδέα στηρίζεται στην λαχτάρα μας για ταξίδια, τα οποία μας έχει απαγορεύσει η πανδημία του Covid-19.

Η pre-fall συλλογή της Balenciaga για το 2021:

Στα highlights της νέας συλλογής που φέρει την υπογραφή του Demna Gvasalia συγκαταλέγονται μια  σειρά από “GAY Pride” μπλουζάκια και φούτερ, ρετρό λουλουδένια φορέματα, denim παλτά, υπερμεγέθη σακάκια, καμπαρντίνες με φουσκωτά μανίκια, φαρδιά jeans, και πουά κομμάτια με έντονους φιόγκους και βολάν. Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι πως η Balenciaga μέσα από αυτή τη κολεξιόν θέλει να περάσει ένα πολύ συγκεκριμένο μήνυμα: Το luxury fashion μπορεί να είναι 100% eco- friendly! Τουλάχιστον στην συγκεκριμένη περίπτωση το 90.6% των υφασμάτων που χρησιμοποίησε ο Demna Gvasalia είναι βιώσιμο.

R U Feeling Good?

Πέρα από τις εντυπωσιακές καρτ ποσταλ με τα looks που σίγουρα μας συνεπαίρνουν και μας ταξιδεύουν δυστυχώς μόνο νοητά ,  για την παρουσίαση της pre-fall συλλογή του οίκου Balenciaga δημιουργήθηκε κι ένα εναλλακτικό βίντεο φτιαγμένο από εικόνες «που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι προκαλούν θετικά συναισθήματα». «Θεώρησα ότι είναι μία καλή στιγμή για να εξερευνήσω έναν άλλο τρόπο έκφρασης του brand, που δεν θα σχετίζεται απαραίτητα με τις δημιουργίες μου», δήλωσε ο Gvasalia στο WWD για το εν λόγω βίντεο το οποίο έφερε τον απλό, λιτό και απέριττο τίτλο «Feel Good Video». Με αυτή του την κίνηση, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά ότι αγαπά την πρωτοτυπία, μιας και δεν ακολούθησε την πεπατημένη δημιουργώντας ένα fashion film όπου μοντέλα διαδέχονται το ένα το άλλο μέσα σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον με μυστηριώδη ή ανεβαστική ή αισθησιακή ατμόσφαιρα. Μπορείτε να δείτε το βίντεο παρακάτω:

 

Όλα τα looks της Pre-Fall 2021 συλλογής του οίκου Balenciaga: 

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

Balenciaga

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Οι μεγαλύτερες τάσεις για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 σε Α’ προβολή

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT