Ένα παγκόσμιο σύμβολο ελευθερίας, η έννοια της ενηλικίωσης αποκαλύπτει το αγνό συναίσθημα ενός πρωτόγνωρου βιώματος, είτε πρόκειται για το πρώτο καρδιοχτύπι είτε για την πρώτη βόλτα με το αυτοκίνητο. Μέσα από μια σειρά εικόνων που παρουσιάζουν τα ταλέντα της καμπάνιας Cara Taylor (ΗΠΑ), Justin Martin (ΗΠΑ), Kohei Takabatake (Ιαπωνία), Hyun Ji Shin (Κορέα) και Roos Van Elk (Ολλανδία), ο φωτογράφος Lachlan Bailey μας υπενθυμίζει ότι σε βάθος χρόνου, δεν υπάρχει καμία φορά σαν την πρώτη φορά.
Αυτή τη σεζόν, η CALVIN KLEIN WATCHES & JEWELRY συνεχίζει να πρωτοπορεί με μια σειρά ρολογιών με εντυπωσιακά και αυθεντικά σχέδια, με άποψη, νέα χρώματα, ρίγες, αλυσίδες και μπρασελέ χειροπέδες .Στα highlights περιλαμβάνεται η νεανική γυναικεία συλλογή ρολογιών CALVIN KLEIN #mycalvins. Διαθέσιμα είναι τρία πολύχρωμα σετ όπου ένα ρολόι συνδυάζεται με δύο λουράκια, με δυνατότητα πολυάριθμων συνδυασμών. Για τους άνδρες, η συλλογή CALVIN KLEIN fraternity διαθέτει ρολόγια με τρεις δείκτες σε επτά αντισυμβατικούς χρωματικούς συνδυασμούς με ριγέ λουράκια NATO ή δερμάτινα vintage λουράκια. Το κομψό σετ κοσμημάτων CALVIN KLEIN unified προσδίδει διακριτική κίνηση και εφαρμόζει τέλεια στον λαιμό και στο χέρι χάριν του εργονομικού πλεκτού σχεδίου του. Αυτό το εντυπωσιακό σετ αποτελείται από choker, βραχιόλια και σκουλαρίκια και είναι διαθέσιμο σε ανοξείδωτο ατσάλι και σαμπανιζέ χρυσό PVD. Τέλος, η πρωτοποριακή σχεδίαση των ρολογιών και κοσμημάτων CALVIN KLEIN statement ξεχωρίζει με ένα ελκυστικό σχέδιο αλυσίδας, που εκφράζει την ακρίβεια και την συνέχεια ,καθώς και την εισαγωγή ενός νέου υλικού για τη μάρκα: τον χαλκό. Αυτή η ολοκληρωμένη συλλογή προσφέρει μια μοντέρνα επιλογή από κολιέ, βραχιόλια, σκουλαρίκια και ρολόγια.
Η καμπάνια CALVIN KLEIN WATCHES & JEWELRY: NO TIME LIKE THE FIRST του 2019 είναι συνέχεια του νεανικού προγράμματος #MYCALVINS. Η καμπάνια που ξεκινάει παγκοσμίως στις 2 Απριλίου θα υποστηρίζεται από ψηφιακά μέσα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοφιλείς υπαίθριες τοποθεσίες και έντυπο υλικό. Θα επεκταθεί σε ένα φάσμα από εκδόσεις μόδας και περιοδικών lifestyle καθώς και από ψηφιακές πλατφόρμες σε περισσότερες από 80 χώρες παγκοσμίως. Εικόνες πρόσθετων προϊόντων από τον φακό του Maxime Poiblanc θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν.