[desktoponly]
Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία σπάζοντας τους παλιούς κανόνες του dress code, μια lady από το Chelsea μπορεί να ερωτευτεί ένα cool shearling τζάκετ, όπως ακριβώς και ένα παιδί της Generation Z μπορεί να θέλει απεγνωσμένα ένα κλασικό trench coat στην γκαρνταρόμπα του. Αυτή ήταν η φιλοσοφία πίσω από την συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 του οίκου Burberry με την υπογραφή του Riccardo Tisci. Η εισβολή του sporty look και του streetwear στη μόδα, όπως και η αναβίωση του tailoring μιλούν για έναν νέο εκδημοκρατισμό του fashion σκηνικού. «Στον οίκο Burberry μπορείς να βρεις πολύ ακριβά luxury κομμάτια, αλλά από την άλλη θέλω να είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και φόρμες που μπορεί να αγοράσει ένας νέος. Ξέρω τι σημαίνει να μην μπορείς να αποκτήσεις ρούχα από τον αγαπημένο σου σχεδιαστή, το έχω ζήσει. Ο Burberry όμως είναι lifestyle και μπορεί να απευθυνθεί σε όλους», σχολίασε ο δημιουργός Riccardo Tisci. [/desktoponly]
[mobileonly]
Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία σπάζοντας τους παλιούς κανόνες του dress code, μια lady από το Chelsea μπορεί να ερωτευτεί ένα cool shearling τζάκετ, όπως ακριβώς και ένα παιδί της Generation Z μπορεί να θέλει απεγνωσμένα ένα κλασικό trench coat στην γκαρνταρόμπα του. Αυτή ήταν η φιλοσοφία πίσω από την συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 του οίκου Burberry με την υπογραφή του Riccardo Tisci. Η εισβολή του sporty look και του streetwear στη μόδα, όπως και η αναβίωση του tailoring μιλούν για έναν νέο εκδημοκρατισμό του fashion σκηνικού. «Στον οίκο Burberry μπορείς να βρεις πολύ ακριβά luxury κομμάτια, αλλά από την άλλη θέλω να είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και φόρμες που μπορεί να αγοράσει ένας νέος. Ξέρω τι σημαίνει να μην μπορείς να αποκτήσεις ρούχα από τον αγαπημένο σου σχεδιαστή, το έχω ζήσει. Ο Burberry όμως είναι lifestyle και μπορεί να απευθυνθεί σε όλους», σχολίασε ο δημιουργός Riccardo Tisci. [/mobileonly]