Η Louis Vuitton είναι ενθουσιασμένη που ανακοινώνει τα εγκαίνια τριών αποκλειστικών καταστημάτων στο γραφικό νησί της Μυκόνου, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία αγορών σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες: Mykonos Chora, Nammos Village και Zuma Mykonos.
Louis Vuitton Mykonos Chora Resort Store: Στην καρδιά της Χώρας της Μυκόνου, αυτό το resort store προσκαλεί τους πελάτες να εξερευνήσουν μια εξαιρετική επιλογή από ανδρικά και γυναικεία ready-to-wear (RTW), παπούτσια, δερμάτινα είδη, αξεσουάρ και αρώματα. Ο σχεδιασμός του καταστήματος αντικατοπτρίζει τη ζωντανή αλλά και χαλαρή ατμόσφαιρα του νησιού, δημιουργώντας έναν φιλόξενο χώρο τόσο για τους ντόπιους όσο και για τους επισκέπτες που μπορούν να επιδοθούν σε πολυτελείς αγορές.
Louis Vuitton Nammos Village Pop-Up Store: Στην κοσμοπολίτικη παραλιακή περιοχή της Ψαρούς, το Nammos Village Pop-Up Store προσφέρει μια εκτεταμένη συλλογή ανδρικών και γυναικείων RTW, παπουτσιών, δερμάτινων ειδών, αξεσουάρ, αρωμάτων και κοσμημάτων. Το pop-up θα λειτουργεί καθημερινά από τις 11 π.μ. έως τις 11 μ.μ. καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Louis Vuitton Zuma Mykonos Pop-Up Store: Φωλιασμένο μέσα στο πολυτελές Zuma Mykonos, αυτό το pop-up κατάστημα επικεντρώνεται σε γυναικεία RTW, παπούτσια, δερμάτινα είδη, αξεσουάρ και αρώματα. Η τοποθεσία προσφέρει ένα εκλεπτυσμένο και γαλήνιο περιβάλλον αγορών, ιδανικό για να ανακαλύψετε τις τελευταίες δημιουργίες της Louis Vuitton.
Οι πελάτες και στα τρία καταστήματα μπορούν να εξερευνήσουν τη συλλογή By the Pool Collection, που προσφέρει καλοκαιρινά RTW, παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ σε κοραλλί, ροζ και μπλε της Καραϊβικής, με μοτίβα από πλακάκια Monogram, βοτανικά γραφικά και φυσικά υλικά όπως η raffia, και στα Pop-Up καταστήματα την Pre-Collection SS25 by Pharrell Williams, που παρουσιάζει εκλεπτυσμένη και ταυτόχρονα casual ανδρική RTW εμπνευσμένη από την κουλτούρα της βόλτας με σκύλους, με μοτίβα Damier argyle, εκτυπώσεις Δαλματίας και υφές όπως μπουκλέ και ζακάρ, που συμπληρώνονται από αξεσουάρ με θέμα το σκύλο και εκλεπτυσμένες τσάντες.
Και τα τρία καταστήματα αποτυπώνουν την ουσία της Μυκόνου με τα κομψά σχέδια και τα αποκλειστικά προϊόντα τους, συμπεριλαμβανομένης της ειδικής έκδοσης “Mykonos Bag”.
Τα καταστήματα αυτά υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Louis Vuitton να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες αγορών στους πιο περιζήτητους προορισμούς του κόσμου. Κάθε τοποθεσία έχει σχεδιαστεί σχολαστικά ώστε να εναρμονίζεται με τη μοναδική γοητεία και ομορφιά της Μυκόνου, διασφαλίζοντας ότι κάθε επίσκεψη θα είναι αξέχαστη.
Φωτογραφίες: Courtesy of Louis Vuitton