#MakeΙtHappen: Η «μοβ εκστρατεία» που ενώνει εκατομμύρια φωνές

H Nannuka, η πρώτη ελληνική start-up εταιρεία με γυναίκες co-founders, βάζει στόχο να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τις γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να ακολουθούν τα όνειρά τους, να τολμούν και να επιχειρούν.

Elle 06 Φεβ. 15
#MakeΙtHappen: Η «μοβ εκστρατεία» που ενώνει εκατομμύρια φωνές

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο ενώνουν τη φωνή τους και διεκδικούν μεγαλύτερη αναγνώριση των επιτευγμάτων τους, ηγετικούς ρόλους και ίση, ενεργή συμμετοχή σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Είναι αξιοσημείωτο, εξάλλου, ότι ακόμα και σήμερα μόνο το 20% των επιχειρήσεων παγκοσμίως διοικείται από γυναίκες.

H Nannuka εγκανιάζει μια σημαντική καμπάνια στο πλαίσιο της οποίας φωτογραφίζει επιτυχημένες γυναίκες-μητέρες και δίνει χρώμα στην κίνηση και τη φωνή τους, αντιπροσωπεύοντας κάθε γυναίκα στην Ελλάδα και τον κόσμο που έχει το δικαίωμα να απολαμβάνει το σεβασμό και την αναγνώριση.

Το μοβ, σήμα κατατεθέν της παγκόσμιας εκστρατείας, χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο της φωτογράφισης σε δύο σημεία-σύμβολα: τα χείλη και τα χέρια. Τα χείλη συμβολίζουν το λεκτικό δυναμισμό, τη φωνή, τη διαφορετική άποψη. Τα χέρια, από την άλλη, τη δυναμική της παραγωγικότητας, της δημιουργίας, της κίνησης και της ενεργητικότητας που κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της και πρέπει να εκφράζει σε όλους τους ρόλους της. Δείτε ποιες συμμετείχαν στην καμπάνια.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT