-
-
Παρακολουθώντας πολλά από τα catwalks της σεζόν SS19, νιώσαμε σαν να βρισκόμαστε σε γκαλερί σύγχρονης τέχνης ή στα ατελιέ των σχεδιαστών, πάνω στην έκρηξη της δημιουργικότητάς τους. Τα σύνολα του οίκου Moschino μοιάζουν με σκίτσα από μαρκαδόρο που ακόμα δεν έχουν τελειοποιηθεί.
-
-
Τα λουλούδια φέρνουν πάντα την άνοιξη, αποτελώντας διαχρονικό trend. Τη νέα σεζόν όμως θα συνδυάσουμε διαφορετικά ανθισμένα μοτίβα όπως προτείνει ο Michael Kors, αναζητώντας το ανατρεπτικό mix & match και όχι το αρμονικό αποτέλεσμα.
-
-
H ανέμελη διάθεση που έχουμε ταυτίσει με το καλοκαίρι βρήκε τη θέση της στην υψηλή ραπτική. Ο οίκος Chanel προτείνει πλεκτές τσάντες που «σουρώνουν» σαν πουγκί, ένα στυλ αρκετά διαφορετικό από το ύφος του brand, δίνοντας μποέμ διάθεση ακόμα και σε ένα αυστηρό ταγιέρ.
-
-
Το Jumanji, ή αλλιώς η επέλαση της ζούγκλας, συνεχίζεται στην γκαρνταρόμπα μας. Μπορεί το πρώτο που έρχεται στο μυαλό μας να είναι το λεοπάρ, τη σεζόν SS19 όμως θα συνεχίσουμε να δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στο snake print, το εφέ δηλαδή του φιδιού. Ακολουθώντας την πρόταση του Kenzo, θα το συνδυάσουμε με λουλούδια σε φλούο τόνους και καρό, για ένα αναζωογονητικό ανοιξιάτικο λουκ που όμως δεν υστερεί καθόλου σε πόντους θηλυκότητας. «Μας αρέσει να δημιουργούμε για τη στιγμή», σχολιάζουν οι σχεδιαστές του brand για τη συλλογή τους, τονίζοντας έτσι την επιθυμία τους να δημιουργούν τα δικά τους δυνατά trends.
-
-
Scuba diving ή surfing; Το αθλητικό λουκ παραμένει στην πρώτη γραμμή της μόδας, τώρα όμως αντλεί επιρροές από τα water sports και το στυλ των κοριτσιών που ξέρουν πώς να δαμάζουν τα κύματα και να διατηρούν ταυτόχρονα το σεξαπίλ τους στα ύψη. Αυτό εκφράστηκε με σύνολα από νεοπρέν, μαγιό με καλιφορνέζικα μοτίβα, cool και wild outfits με σπορ αναφορές, που είδαμε στα ντεφιλέ των Etro (στο catwalk ανέβηκαν και αληθινές σέρφερ).
-
-
Έχουμε συνδέσει το βινύλ με rock glam looks βγαλμένα από τα ’80s. Ο οίκος Kenzo, ωστόσο, παρουσίασε μια πιο girly εκδοχή, προτείνοντας ένα βινύλ πανωφόρι στο χρώμα της τσιχλόφουσκας μαζί με φούξια φόρεμα και αξεσουάρ σε ροζ τόνους. Από αυτό το outfit μπορούμε να κρατήσουμε και ένα ακόμα trend. Το ροζ δεν έχει πλέον girly διάθεση, αλλά μπορεί να εκφράσει έντονα τη δυναμική πλευρά μιας γυναίκας, γι’ αυτό και το βλέπουμε τόσο συχνά σε bold looks.
-
-
Λένε πως το log-off είναι η νέα πολυτέλεια της εποχής. Η μόδα όχι μόνο δεν φαίνεται να συμφωνεί, αλλά εφευρίσκει συνεχώς δυνατότητες για να είμαστε πάντα συνδεδεμένοι με την τεχνολογία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα φουτουριστικά αξεσουάρ της συλλογής SS19 του οίκου Maison Margiela, όπως η τσάντα με το ενσωματωμένο iPad και οι μπότες με τις ειδικές θήκες για smartphones. «Ψηφιακούς νομάδες» χαρακτηρίζει ο John Galliano το κοινό του brand και από αυτούς εμπνέεται.
-
-
Η γκαρνταρόμπα της σεζόν έχει τη συνταγή ενός εξωτικού κοκτέιλ. Βασικά συστατικά της αποτελούν οι αποχρώσεις του μάνγκο, του λάιμ, του κίτρου, του λεμονιού, μαζί με λίγες σταγόνες από κόκκινο γκρέιπφρουτ. Τα bold χρώματα είναι η τάση που ξεχωρίσαμε, μεταξύ άλλων, στις συλλογές των οίκων Escada, Max Mara, Emporio Armani, Balenciaga και θα φορεθούν σε total εκδοχή, για λουκ που αποπνέουν δυναμισμό. Extra tip: Παίξτε με αντίστοιχους τόνους και στα παπούτσια.
-
-
Μια από τις μεγαλύτερες «εμμονές» των σχεδιαστών ήταν σίγουρα η αίσθηση της κίνησης. Φορέματα με βολάν και πτυχώσεις, αρχιτεκτονικές γραμμές που φλερτάρουν με τον ρομαντισμό αλλά και την υπερβολή των ’80s, oversized μανίκια με θεατρικό εφέ και κομμάτια το καθένα με τη δική του ταυτότητα. To trend απογείωσε ο Marc Jacobs με τις cotton candy δημιουργίες του, που αποδεικνύουν πως η φαντασία του δεν έχει όρια. Αυτό είναι και το βασικό μήνυμα που θέλει να περάσει στις γυναίκες και γενικότερα στη fashion industry.
-
-
O Matty Bovan παρουσίασε φορέματα-υπερθέαμα από απορρίμματα, στέλνοντας ένα μήνυμα για την πολιτική κατάσταση της Βρετανίας. Οι σχεδιαστές δεν δίστασαν να εκφραστούν και να θίξουν ευαίσθητα θέματα μέσα από τις κολεξιόν τους. Αυτό ήταν και το highlight των fashion weeks.
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!