Μέσα στις δεκαετίες η κουλτούρα των sneakers έχει δει μεγάλες αλλαγές. Τα Dunk πέθαναν τόσο γρήγορα όσο γρήγορα ξαναήρθαν στην επικαιρότητα. Τα παπούτσια τρεξίματος, που ήταν κάποτε στην κορυφή χάρη στην επιρροή του Ronnie Fieg και του Jordan Retros, πέρασαν από τα outlets στο sold-out μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Και σήμερα, το 2022, γινόμαστε μάρτυρες της ανόδου των slides και των clogs, το τελευταίο από τα οποία οφείλει την επιτυχία του σε άτομα όπως ο Ye (πρώην Kanye West) και o Salehe Bembury, αλλά και σε κάθε brand που θέλει να εκμεταλευτεί το hype τους.
Νέα προσθήκη σε αυτήν τη φρενίτιδα αποτελεί η New Balance, η οποία έχει ανταλλάξει το signature γκρι σουέντ της με αφρό, χρησιμοποιώντας το εν λόγω υλικό για να κατασκευάσει ένα μαύρο και ένα μπεζ clog. Μάλιστα, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, που έχουν επιδοθεί σε πιο διαδεδομένα και πιο μπρουταλιστικά σχήματα, η σιλουέτα της εμμένει σε ένα απλό, μινιμαλιστικό design που διαθέτει ελαφρώς τετράγωνη μύτη, λίγα αλλά σχολαστικά τοποθετημένα κοψίματα και ένα μεγάλο «N» ως λογότυπο, που όμως δεν αποσπά την προσοχή.
Το New Balance NB Clog κυκλοφόρησε στην Κορέα την 1η Ιουλίου, ενώ το παγκόσμιο λανσάρισμα αναμένεται αργότερα μέσα στο 2022.
Cover photo: Jeremy Moeller/Getty Images
Photos: New Balance