Τα Βικτωριανά χρόνια
Στη διάρκεια της θητείας του στον οίκο Givenchy, ο Riccardo Tisci πειραματίστηκε πολύ με βικτωριανές αναφορές, περίοδος που συμπτωματικά ιδρύθηκε και ο οίκος Burberry. Δεν χρειαζόταν καλύτερη αφορμή για να ξαναδούμε το Victoriana style στο catwalk που εκφράστηκε με φουσκωτά μανίκια, gothic διαφάνειες, στενούς κορσέδες που τονίζουν τη μέση και στοιχεία που έκαναν το συγκεκριμένο ύφος να μοιάζει πιο μοντέρνο από κάθε άλλη φορά.
Το νέο workwear
Ο Tisci ξέρει τους κανόνες για να κάνει ακόμα και το πιο basic look να αποκτήσει θηλυκότητα. Στη Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου εστίασε στo 9-5 dressing code , που με τα κατάλληλα κοψίματα και την ιδανική εφαρμογή άλλαξε εντελώς ύφος. Το νέο executive style είδαμε να το εκφράζει η Bella Hadid συνδυάζοντας το λευκό της πουκάμισο με κορσέ.
Τα φουλάρια είναι το νέο basic
Αν πρέπει να επενδύσουμε σε ένα αξεσουάρ για τη σεζόν Spring/Summer 2020, τότε πρόκειται για το μεταξωτό φουλάρι, το οποίο μπορεί να φορεθεί κυριολεκτικά με άπειρους τρόπους. Σαν halter top, σαν ζώνη γύρω από ένα trench coat, σαν φούστα-παρεό, σαν λεπτομέρεια σε ένα λουκ.
Τέλος στους κανόνες
Γυναίκες και κορίτσια, άντρες και αγόρια, άντρες και γυναίκες: τα όρια καταργούνται, τα λαμπερά eveningwear συνδυάζονται με T-shirts και καπέλα baseball, οι γυναίκες φορούν κοστούμια και οι άντρες αντίστοιχα δανείζονται στοιχεία από τη θηλυκή γκαρνταρόμπα. «Η καμπαρντίνα και το καρό θα είναι για πάντα τα icons του οίκου. Ο κόσμος όμως αλλάζει και θέλουμε να φοράμε ό,τι μας αρέσει. Δεν έχει σημασία η προέλευση, η παγκοσμιοποίηση του στυλ επιβάλλει μια διαφορετική προσέγγιση», σχολιάζει ο Tisci.
Η επιστροφή της Agyness Deyn
Τη γνωρίσαμε το 2007 μέσα από τις καμπάνιες του οίκου Burberry. Τώρα ανέβηκε ξανά στο catwalk με το χαρακτηριστικό British look της.