Η διαφορετικότητά μας είναι που μας κάνει μοναδικές, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μας, η κουλτούρα μας, τα βιώματά μας, η αίσθησή μας γύρω από το στυλ, τα κομμάτια του παζλ που συνθέτουν την προσωπικότητά μας. Εκεί ακριβώς κρύβεται και η ομορφιά μας. Η Carpisa βάζει στόχο να κάνει κάθε γυναίκα να πιστέψει στον εαυτό της μέσα από την καμπάνια #BeAlwaysYourself για το φθινόπωρο του 2019. Και αυτό το καταφέρνει μέσα από δύο βίντεο που μας οδηγούν να κοιτάξουμε πέρα από στερεότυπα, κανόνες και προκαταλήψεις και να συνειδητοποιήσουμε πως αν στρέψουμε το βλέμμα μας γύρω μας θα δούμε τόσο διαφορετικούς ανθρώπους, καθένας με τη δική του ξεχωριστή ομορφιά, αρκεί να ανοίξουμε τους ορίζοντές μας.
Πρωταγωνίστριες του πρώτου μέρους είναι δύο δίδυμα κορίτσια, η Bruna και η Jaqueline Bueno, οπτικά ολόιδιες αλλά διαφορετικές σε χαρακτήρα, όνειρα και φιλοδοξίες, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και αυτό που φαίνεται αισθητικά πανομοιότυπο μπορεί πραγματικά να παρουσιάζει ισχυρές διαφορές, αφού καθένας από μας είναι ΕΝΑΣ και μοναδικός.
Το δεύτερο μέρος εξελίσσεται στο Λος Άντζελες, μια εξ’ ορισμού πολυπολιτισμική και ελεύθερη πόλη όπου έξι πρωταγωνιστές από διαφορετικό υπόβαθρο με τον καθένα να έχει μια μοναδική ιστορία να διηγηθεί μέσω του You Be Who Want To Be. Μήνυμα ικανό να ενώσει άτομα και ιδέες, γενιές και επαναστάσεις, στυλ και κοινωνικές αλλαγές.
Σύντομα περιμένουμε και την τρίτη συνέχεια της ιστορίας, με νέα πρόσωπα από την Ιταλία να διηγούνται τη δική τους, μοναδική ιστορία.
«Η Carpisa, είναι μια πλήρης και προσιτή μάρκα που δίνει χώρο στην ποικιλομορφία, την κανονικότητα, τη σεξουαλική ρευστότητα, την ακύρωση των ρόλων και των κοινωνικών σημάτων. Δεν πρόκειται για μια απλή διαφημιστική καμπάνια, αλλά για ένα έργο, μέρος ενός ταξιδιού που στοχεύει στην γιορτή της ομορφιάς, και της ελευθερίας. Μια πρόσκληση ν’ απελευθερωθούμε από κάθε είδους προκατάληψη και ετικέτα και να χρησιμοποιήσουμε τον πολυμορφισμό ως δυνατό στοιχείο, γιατί η ποικιλομορφία είναι όμορφη. Χάρη στην ιδέα που έχει σχεδιαστεί για τις βιτρίνες που σχετίζονται με το έργο, ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία, να λάβει μέρος και ο ίδιος στο σκηνικό με τους καθρέπτες, μιας και καθένας από εμάς αξίζει να είναι ο εαυτός του, δίνοντας χώρο στη δική του ποικιλομορφία.» Maurizio Carlino, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Pianoforte Holding.
Όλες οι τσάντες στις εικόνες και τα βίντεο καμπάνιας, ανήκουν στη συλλογή Carpisa Φθινόπωρο / Χειμώνας 2019.