Τρεις διασημότητες του Instagram από τον κόσμο της μόδας και του κινηματογράφου, πραγματοποιούν ένα ταξίδι στα χρώματα στη νέα διαφημιστική καμπάνια της United Colors of Benetton για τη νέα σεζόν Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020.
Άγκυρες, καρτ-ποστάλ και ναυτικοί κόμποι. Λουλούδια, σύννεφα και σαφάρι. Το σκηνικό της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020, αποτελεί δημιουργία του καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρείας Jean-Charles de Castelbajac, και είναι εμπνευσμένη από τα ταξίδια του στη θάλασσα και όχι μόνο.
Φωτογράφος της καμπάνιας ο Oliviero Toscani, που προσθέτει στο όλο σκηνικό το σύνηθες μείγμα αισιοδοξίας και τελειότητας. Οι πολύχρωμες σημαίες έρχονται σε αντίθεση με το παραδοσιακό λευκό φόντο και λειτουργούν σαν κουρτίνες, οι οποίες πλαισιώνουν τα μοντέλα.
Τρία από τα άτομα που απεικονίζονται στην καμπάνια είναι η ισπανίδα influencer Blanca Mirò, η ιταλίδα τηλεοπτική παρουσιάστρια Fiammetta Cicogna και ο ιταλός ηθοποιός Saul Nanni. Μαζί τους, μία ομάδα με μοντέλα από όλο τον κόσμο που αντιπροσωπεύουν τις αξίες της Benetton.
H νέα διαφημιστική καμπάνια Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 – που κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο, στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο – θα παρουσιαστεί διαδικτυακά, σε εξωτερικούς χώρους και στα έντυπα.