Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από μια «συνειδητή σύγκρουση» της λειτουργικότητας με την κληρονομιά. Στο λανσάρισμά της τα αρχεία του brand επανεξετάζονται, εκμοντερνίζοντας τα iconic στιλ όπως το varsity sweater με το colorblocking, τα παιχνιδιάρικα stripes και τα αστέρια. Οι ουδέτεροι τόνοι και η κόκκινη, λευκή και μπλε χρωματική παλέτα του brand αναβαθμίζονται με ζωηρό κίτρινο.
Η καμπάνια γυρίστηκε από τον Chad Moore και ενσαρκώνει τα παιδιά που συνομιλούν με τους φίλους τους σε ένα κλασικό κίτρινο σχολικό λεωφορείο, ανακαλύπτοντας την ύπαιθρο κατά τη διάρκεια μίας εκδρομής και εξερευνώντας τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση στα μουσεία.
Άνετα knits με γραφικά εμπνευσμένα από το gaming και μοτίβα με αστέρια και γραμμές δίνουν ένα cool twist στα T-shirts και στα φορέματα.