Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από το στιλ της Mabel, αποτελείται από 31 κομμάτια και περιλαμβάνει τόσο κλασικά όσο και νέα σχέδια της Kangol, καθώς και δύο κομμάτια τα οποία σχεδίασε η ίδια η καλλιτέχνιδα σε συνεργασία με την H&M. Η Mabel και η ομάδα της θα είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, και η συλλογή θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε ένα μουσικό βίντεο, το οποίο δημιούργησε η ίδια η μουσικός, μέσω Instagram Stories. Αποκλειστικά φίλτρα για τη συνεργασία Kangol x H&M θα είναι διαθέσιμα στο Instagram και θα επιτρέπουν στο κοινό να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια. Η συλλογή Kangol x H&M σε συνεργασία με τη Mabel θα είναι διαθέσιμη στο hm.com και σε επιλεγμένα καταστήματα της H&M από τις 17 Σεπτεμβρίου.
«Η Κangol είναι ενθουσιασμένη που συνεργάζεται με την H&M και τη Mabel. Η συλλογή αποτυπώνει τέλεια την ουσία της Kangol σήμερα και είναι γεμάτη με μοντέρνα στοιχεία του streetwear στιλ. Ανυπομονούμε να δούμε την παγκόσμια κοινότητα της Kangol να φοράει τη συλλογή Kangol x H&M.» λέει ο Hamish Morjaria, Υπεύθυνος Συνεργασιών και Licensing της Kangol.
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γι’ αυτή τη συνεργασία με την Kangol και την H&M! Το streetwear στιλ κυλάει στο αίμα μου και η Kangol είναι μια θρυλική μάρκα. Είναι συναρπαστικό που μέσω αυτής της συνεργασίας μπορώ να μοιραστώ τη δημιουργικότητα και το στιλ μου με τη νέα γενιά.» λέει η Mabel.
«Η Kangol x H&M σε συνεργασία με τη Mabel είναι μια συνεργασία όνειρο για εμάς στην H&M, καθώς ενώνει μια εμβληματική streetwear μάρκα με μια από τις πιο αυθεντικές νέες μουσικούς του χώρου. Η συλλογή προβάλλει τη streetwear διάθεση των 90s προσαρμοσμένη στο σήμερα, ένα στιλ το οποίο η Mabel έχει κατακτήσει. Είναι πολλά τα κομμάτια-κλειδιά της συλλογής, όπως το διάσημο bucket καπέλο, το εφαρμοστό φόρεμα μέχρι το γόνατο και το απαραίτητο ρούχο της φθινοπωρινής γκαρνταρόμπας όλων, το φουσκωτό μπουφάν,» λέει η Emily Björkeheim, Υπεύθυνη Σχεδιασμού του Τμήματος H&M Divided.
Η Κangol είναι μια θρυλική streetwear μάρκα, η οποία αναγνωρίζεται αμέσως από το λογότυπό της, το καγκουρό. Ιδρύθηκε στην Αγγλία τη δεκαετία του 1920, και τα καπέλα Kangol αποτέλεσαν αναπόσπαστο κομμάτι του look της hip hop κουλτούρας που εξελίχθηκε στις δεκαετίες του 1980 και 1990. H ίδια αυθεντικότητα αναδεικνύει την Kangol σε σταθερή επιλογή των θαυμαστών του streetwear ανά τον κόσμο μέχρι και σήμερα. Η Mabel είναι μία από τις πιο περιζήτητες διασημότητες παγκοσμίως αυτή την εποχή, με παραπάνω από μισό δισεκατομμύριο αναμεταδόσεις πολλών τραγουδιών της, όπως τα Don’t Call Me Up, Mad Love and Boyfriend. Η Mabel γράφει μόνη της τα τραγούδια της και καθορίζει η ίδια το προσωπικό της στιλ. Η δυναμική της διάθεση, η δημιουργικότητα και ο αυτοσεβασμός, είναι εμφανή σε ό,τι κάνει.
Η συλλογή αποτυπώνει την τέλεια γκαρνταρόμπα Kangol για εκείνους που ανήκουν στην αυτοδημιούργητη γενιά όπως η Mabel: μοντέρνα, αυθεντική και διασκεδαστική. Είναι μια πλήρης γκαρνταρόμπα με όλα τα απαραίτητα κομμάτια του φθινοπώρου, όπως τα φουσκωτά τζάκετ με κουκούλα, τα μακριά φουσκωτά μπουφάν, οι φαρδιές ζακέτες και τα πλεκτά πουλόβερ με κεντημένο το λογότυπο και την επωνυμία της Kangol. Βασικά κομμάτια αποτελούν το κοντό, ζιβάγκο πουλόβερ σε μπεζ χρώμα ή με χρωματιστές ρίγες, ένα υπερμέγεθες T-shirt με μεγάλο λογότυπο και ένα μακρυμάνικο, ελαστικό φόρεμα μέχρι το γόνατο με το λογότυπο της Kangol. Η Mabel συνδημιούργησε δύο κομμάτια της συλλογής: ένα slip dress που διαθέτει μια πιο streetwear πινελιά και έχει τυπωμένo το καγκουρό της Kangol στο στήθος, και μία αθλητική φόρμα με το λογότυπο Kangol.
H συλλογή περιλαμβάνει και μια πλήρη γκάμα αξεσουάρ, όπως το παγκοσμίως διάσημο bucket καπέλο της Kangol, σκουφάκια σε διάφορα χρώματα, ένα σκουφάκι με φούντα, την τετράγωνη τσάντα με λουρί, το οποίο έχει τυπωμένο το λογότυπο Kangol, την τσάντα shopper, την τσάντα-μπανάνα και δύο αξεσουάρ για τσάντες. Οι κάλτσες με τυπωμένο το Kangol λογότυπο δημιουργήθηκαν για να φαίνονται, ενώ το look ολοκληρώνεται με τα Kangol λαστιχάκια για τα μαλλιά.
Μία εβδομάδα πριν το λανσάρισμα της συλλογής, η Mabel θα αποκαλύψει ένα διαδραστικό βίντεο για το τραγούδι της Bad Behaviour μέσω Instagram Stories. Oι θαυμαστές και οι ακόλουθοί της μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα έξι, αποκλειστικά φίλτρα Kangol x H&M για να πρωταγωνιστήσουν στα δικά τους μοναδικά, μουσικά βίντεο και να τα μοιραστούν με άλλα μέλη της αυτοδημιούργητης γενιάς ανά τον κόσμο. Τα φίλτρα θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμα στο κανάλι της H&M στο Instagram από τις 10 Σεπτεμβρίου.