Είδαμε πρώτοι το νέο WONDERLAND flagship store της Swarosvki

Με αφορμή το νέο εμβληματικό flagship store του οίκου Swarovski, ταξιδέψαμε στη Ζυρίχη και ήρθαμε πιο κοντά στη νέα εποχή του θρυλικού brand.

Elle 26 Νοε. 21
Είδαμε πρώτοι το νέο WONDERLAND flagship store της Swarosvki

Όταν ανακοινώθηκε ότι η Giovanna Engelbert αναλαμβάνει τη θέση της global creative director για τη Swarosvki, ξέραμε ότι η επιλογή της θα σηματοδοτήσει κάτι πραγματικά καινούριο για το αγαπημένο brand. Ήμασταν σίγουροι ότι το πρώην μοντέλο, δημοσιογράφος μόδας και σχεδιάστρια κοσμημάτων θα φέρει κάτι ορμητικό. Επιβεβαιωθήκαμε από το κεντρικό motto με το οποίο ανακοινώθηκε η νέα αυτή εποχή για τη Swarovski. Το «Ignite your dreams» μας καλεί να πυροδοτήσουμε τα όνειρά μας.

Swarosvki

Η Giovanna Engelbert, global creative director της Swarosvki στο πράσινο δωμάτιο δωμάτιο του νέου flagship store του brand.

Οι νέες συλλογές εμπνέονται από το παρελθόν του οίκου, αλλά έχουν ανοιχτή επικοινωνία με έναν φωτεινό, κεφάτο, δυνατό κόσμο γεμάτο κρύσταλλα και χρώματα, ανεβασμένη διάθεση και έντονη ενέργεια. Μια δύναμη που εμπεριέχει πειραματισμό και, κυρίως, χαρά. Μια νέα χαρά που την έχουμε ανάγκη πιο πολύ από ποτέ. Με αυτή τη χαρά, τα κοσμήματα μετατρέπονται σε λέξεις, συναισθήματα, κρύβουν μυστικά, αδυναμίες, μηνύματα και, φυσικά, όνειρα. Όλο αυτό το σύμπαν έχει όνομα. Η Engelbert το ονόμασε Wonderland. «Η Wonderland βρίσκεται εκεί όπου η επιστήμη και η μαγεία συναντιούνται, εκεί όπου η υπερβολή και η κομψότητα αλληλεπιδρούν», έχει δηλώσει η ίδια.

Swarosvki

Λεπτομέρεια από τα μυστικά, καλειδοσκοπικά παράθυρα της μπουτίκ.

Swarosvki

Η ροζ αίθουσα του flagship store της Swarosvki στο κέντρο της Ζυρίχης.

Πριν από μερικές ημέρες είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε πιο κοντά σε αυτό το λαμπερό, κρυστάλλινο νέο σύμπαν της Swarovski. Αφορμή, το άνοιγμα του νέου flagship store του οίκου στη Ζυρίχη. Περνώντας την πόρτα του νιώθεις σαν να μπαίνεις σε ένα καλειδοσκοπικό, μαγικό κουτί που σκοπό έχει να θρέψει όλες τις αισθήσεις. Στο πάρτι των εγκαινίων έδωσαν ραντεβού δημοσιογράφοι και influencers από όλο τον fashion κόσμο, οι οποίοι περιηγήθηκαν σε τρεις ορόφους, διαφορετικού χρώματος και φιλοσοφίας ο καθένας (πράσινος, ροζ και κίτρινος).

Swarosvki

Άποψη από την πράσινη αίθουσα του νέου Wonderland flagship store της Swarovski.

Πρόκειται για μια μπουτίκ όπου ο καθένας μπορεί να εξερευνήσει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του brand. Να έρθει πιο κοντά στις γεωμετρίες, στην ίδια τη δομή των κρυστάλλων, στην ακατέργαστη, αυθεντική ομορφιά τους. «Μια ομορφιά που δεν χρειάζεται να είναι επιτηδευμένη, αλλά δημιουργική και αναπάντεχη», όπως είπε εκείνο το βράδυ η Engelbert στο δείπνο που ακολούθησε το πάρτι.

Swarosvki

Photo by Valeriano Di Domenico/Getty Images for Swarovski)

Swarosvki

Photo by Valeriano Di Domenico/Getty Images for Swarovski)

Ένα δείπνο υπό το φως των κεριών, σε μια σκαλιστή, ξύλινη αίθουσα που θύμιζε Βερσαλλίες, με τραπέζια γεμάτα κρυστάλλους να αντανακλούν τις φλόγες των κεριών, λουλούδια να χαρίζουν διακριτικά τα αρώματά τους και τα τρία χρώματα (πράσινο, κίτρινο και ροζ) να κυριαρχούν και να υπογραμμίζουν το concept των τριών ορόφων τoυ flagship store. «Έχει δύναμη το να στολίζεις τον εαυτό σου και να επικοινωνείς τα συναισθήματά σου τιμώντας αυτό που πραγματικά είσαι», είπε μεταξύ άλλων η Engelbert εκείνο το βράδυ, εξυμνώντας ξανά τη χαρά και την ενέργεια αυτή της νέας Swarovski εποχής.

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT