Το signature “See Now, Buy Now” concept του Tommy Hilfiger θα σηματοδοτήσει τη δεύτερη TommyXZendaya συλλογή, σχεδιασμένη σε συνεργασία με την Zendaya, παγκόσμια brand ambassador των γυναικείων συλλογών TOMMY HILFIGER. Το σόου θα συνεχίσει τον εορτασμό της ένταξης, της διαφορετικότητας και της ενδυνάμωσης που ο Tommy Hilfiger και η Zendaya έφεραν στη πασαρέλα του TOMMYNOW στο Παρίσι για την Άνοιξη του 2019. Το βιωματικό event θα παρουσιάσει το αισιόδοξο και με αυτοπεποίθηση πνεύμα και στιλ της Zendaya σε ακροατήρια ανά τον κόσμο.
Το TOMMYNOW runway event επιστρέφει και πάλι στη Νέα Υόρκη μετά την πρεμιέρα του εκεί το Φθινόπωρο του 2016, αυτή θα είναι η τελευταία στάση της παγκόσμιας περιοδείας που βασίζεται στη δέσμευση να φέρει το TOMMYNOW σε ακροατήρια και πόλεις σε όλο τον κόσμο. Προηγήθηκαν οι μεγάλες παραγωγές στο Παρίσι για την Άνοιξη του 2019, στη Σαγκάη για το Φθινόπωρο του 2018, στο Μιλάνο για την Άνοιξη του 2018, στο Λονδίνο για το Φθινόπωρο του 2017, στο Λος Άντζελες για την Άνοιξη του 2017, καθώς και το ντεμπούτο του, το Φθινόπωρο του 2016 στη Νέα Υόρκη.
«Αφού ταξιδέψαμε σε όλο τον κόσμο με το TOMMYNOW και μετά το αξέχαστο σόου στο Παρίσι με την Zendaya, είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο σημείο όπου ξεκίνησε το “See Now, Buy Now” ταξίδι μας», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Η επιθυμία της Zendaya να φέρει τον TOMMYNOW στο Harlem είναι ένα καταπληκτικό επόμενο βήμα για να εκφράσει το όραμά της για το μέλλον. Η δική της οπτική σε ό, τι κάνει είναι αυτό που τη χαρακτηρίζει ως μια χαρισματική συνεργάτιδα. Και είναι τιμή να συνεχίζουμε να της προσφέρουμε μια πλατφόρμα στη βιομηχανία της μόδας για να το μοιραστεί αυτό».
Το βιωματικό TOMMYNOW runway event θα πραγματοποιηθεί στο θρυλικό Apollo Theater στο Harlem, που φιλοξένησε μερικούς από τις πιο εμβληματικούς entertainers του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle και των The Supremes. Η συλλογή TommyXZendaya για το Φθινόπωρο 2019 αντλεί το μήνυμά της από τις δυνατές και με αυτοπεποίθηση γυναίκες, επαναπροσδιορίζοντας την εποχή, επαναπροσδιορίζοντας το power dressing με μία τολμηρή και μοντέρνα οπτική γωνία.
Χτίζοντας πάνω στο “See Now, Buy Now” concept του Tommy Hilfiger, όλα τα runaway looks θα είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα δίκτυο καναλιών σε περισσότερες από 70 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων TOMMY HILFIGER, δικτύων χονδρικής πώλησης και social media.