Χωρίς καμία αμφιβολία η συλλογή Gucci Aria αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα fashion highlights της χρονιάς, από την στιγμή που αποκαλύφθηκε τον περασμένο Απρίλιο. Τι την έκανε μοναδική; Για την δημιουργία της ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, υιοθέτησε την αισθητική της Balenciaga και δανείστηκε signature στοιχεία και iconic pieces από παλαιότερες συλλογές της, τα οποία πάντρεψε υπέροχα με το DNA του Gucci.
Και με την νέα σεζόν να είναι κι επίσημα εδώ, εμείς περιμέναμε πώς και πώς την καμπάνια της Gucci Aria συλλογής, η οποία επιτέλους έφτασε. Πρόκειται για μια καμπάνια, που όπως περιγράφει ο οίκος «αιχμαλωτίζει την επαναστατική και ευχάριστη ορμή του έρωτα».
Ο έρωτας είναι η κινητήριος δύναμη και η No1 πηγή έμπνευσης πίσω από τις μοντέρνες εικόνες της καμπάνιας, στις οποίες ανέλαβε να δώσει ζωή το διάσημο δίδυμο φωτογράφων Mert Alas και Marcus Piggott, φυσικά υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Alessandro Michele.
Το μυστήριο και η σαγηνευτική ατμόσφαιρα δεν θα μπορούσαν να αποτυπωθούν καλύτερα παρά μέσα στα δωμάτια ενός ξενοδοχείου. Στην περίπτωση αυτή, αυτό ήταν το The Savoy και καθόλου τυχαία δεν έγινε η επιλογή. Ο οίκος θέλει να τιμήσει το ιστορικό ξενοδοχείο του Λονδίνου, όπου ο ιδρυτής του, Guccio Gucci, εργάστηκε ως μεταφορέας στα νιάτα του.
Στο ίδιο σκηνικό, στο The Savoy δηλαδή, κινηματογραφήθηκε και η ψηφιακή παρουσίαση της συλλογής που φέρει την υπογραφή του Επίσης, η επιλογή της συγκεκριμένης τοποθεσίας είναι μια έμμεση αναφορά και στο βίντεοκλιπ της Madonna για το “I Want you” – το soundtrack της καμπάνια Gucci Aria -, που επίσης έχει γυριστεί σε ξενοδοχείο.
Όσον αφορά τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας, ο Alessandro Michele επέλεξε προσωπικά να καλέσει ως guests τόσο τους Måneskin, το Ιταλικό συγκρότημα που κέρδισε στη φετινή Eurovision όταν «ταρακούνησε» όλη την Ευρώπη με το rock τραγούδι “Zitti E Buoni” και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή των παγκόσμιων charts, όσο και την αμερικανίδα Kristen McMenamy, το top model με την ανδρόγυνη, αντισυμβατική εμφάνιση.
Τα πρόσωπα της καμπάνιας διαβάζουν έργα ή δοκίμια για την επιθυμία, όπως το Simulacra and Simulation του Jean Baudrillard, το The Work of Art in the Age of its Technical Reproducibility του Walter Benjamin, το Bodies that Matter της Judith Butler.