Το 2020 ήταν λες και πάγωσε ο χρόνος! Οι περισσότεροι από εμάς δεν κατάφεραν να πραγματοποιήσουν όλα όσα μπορεί να είχαν θέσει ως στόχο κατά την αλλαγή του έτους (όπως άλλωστε όλοι κάνουμε εκείνες τις ημέρες, συμπληρώνοντας λίστες, και λίστες, και λίστες!) κι αυτό γιατί η πανδημία του κορονοϊού έβαλε φρένο σε πάρα πολλούς αν όχι σε όλους τους τομείς της καθημερινότητά μας. Παρόλα αυτά αν για κάτι μπορούμε να ευχαριστήσουμε αυτή τη χρονιά, είναι ότι άλλαξε μια για πάντα τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα ρούχα, τα παπούτσια, τα αξεσουάρ μας. Το 2020 άλλαξε τον τρόπο που ντυνόμαστε!
https://www.instagram.com/p/CIoEJZIBGB3/
Η καραντίνα, ή μάλλον οι καραντίνες -που είναι το απόλυτο highlight της χρονιάς- αλλά και κανά-δυο άλλα αξιοσημείωτα, άλυτα θέματα του σήμερα, όπως είναι η περιβαλλοντική καταστροφή μας ώθησαν να υιοθετήσουμε μια διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά τα brand, τα οποία εμπιστευόμαστε, αλλά και το πόσο συχνά κάνουμε επιδρομή σε αυτά. Αντί να ξοδεύουμε αμέτρητα χρήματα στα fast fashion labels, προτιμούμε πια να επενδύουμε σε πιο βιώσιμες μάρκες, που ναι μεν μπορεί να είναι λίγο πιο “τσιμπημένες” σε τιμή, αλλά την ίδια στιγμή ποντάρουν στην ποιότητα και σίγουρα δείχνουν ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την διάσωση του περιβάλλοντος.
https://www.instagram.com/p/CJCGXizH4Oe/
Φυσικά έντονη μεταβολή έχουν υποστεί και οι καθημερινές μας επιλογές σε κομμάτια. Φέτος ποντάρουμε κυρίως στην άνεση, όπως άλλωστε μαρτυρούν οι πελώριες αυξήσεις πωλήσεων στα homewear items, τις φόρμες, τα φούτερ, τις πιτζάμες και τα χουχουλιάρικα πλεκτά. Ανακαλύπτουμε ανεξάρτητα fashion brands. Βγάζουμε τις ραπτομηχανές μας και διορθώνουμε αντί να πετάμε ή να κρύβουμε στο πίσω μέρος της ντουλάπας μας. Δημιουργούμε προσωπικές “συλλογές” που θα κρατήσουν για χρόνια και όχι αποκλειστικά για μια σεζόν. Δημιουργούμε ντουλάπες που μοιάζουν με επένδυση! Χρειάζεσαι αποδείξεις για όλα όσα υποστηρίζουμε παραπάνω; Τις έχουμε! Η διάσημη εφαρμογή LIKEtoKNOW.it αποκάλυψε τις κορυφαίες αναζητήσεις μόδας στο Google για το 2020 και τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν και με το παραπάνω τα λεγόμενά μας.
https://www.instagram.com/p/CDdZwwpqpCd/
Ιανουάριος:
Θέλεις γιατί τις γιορτές φάγαμε πολύ; Θέλεις γιατί το project «Κορμάρα» ήταν πρώτο στην λίστα με τους στόχους της νέας χρονιάς; Πάντως η αναζήτηση για τα κολάν γυμναστικής αυξήθηκε κατά 500%. Θέλαμε να ξέραμε τα πήρατε μόνο για να τα έχετε στα συρτάρια σας ή γυμναστήκατε όντως μέσα στο 2020;
Φεβρουάριος:
Τα παντελόνια με τα ανοίγματα στα πατζάκια είναι ένα από τα κομμάτια που μπορούν να κάνουν τα πόδια σου να μοιάζουν 2 μέτρα, παρόλο που εσύ μπορεί να είσαι μόλις 1,55. Τουλάχιστον στην δική μας περίπτωση αυτό συνέβαινε και συνεχίζει να συμβαίνει, γιατί λίγο πολύ δεν τα βγάζουμε από πάνω μας. Επομένως καθόλου άδικα δεν αυξήθηκαν οι αναζητήσεις για αυτό το κομμάτι κατά 1.000%. Μα καθόλου όμως!
Μάρτιος:
Κατά 3.000% αυξήθηκαν οι αναζητήσεις για τις λευκές μπότες. Ήταν λίγο πριν την έξαρση του κορονοϊού στη Ευρώπη, τότε που ακόμα δεν είχαμε ιδέα τι μας περιμένει. Τότε που αν μας περιέγραφαν αυτό που ζούμε τους τελευταίους μήνες θα γελάγαμε για κανένα τέταρτο.
Απρίλιος:
Και μετά γνωρίσαμε τι εστί καραντίνα! Κλειστήκαμε στους 4 τοίχους του σπιτιού μας, όπου είμαστε και αυτή τη στιγμή που σου γράφουμε, κάνοντας πράγματα που μέχρι τότε δεν είχαμε στο πρόγραμμα. Ως και το σαλόνι βάψαμε! Όπως καταλαβαίνεις οι φόρμες έγιναν δεύτερο δέρμα μας, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα νούμερα. 2.000% αύξηση στις αναζητήσεις για τις φόρμες, όχι αστεία….
Μάιος:
Δεν ξέρουμε αν το ψάχναμε για να κρεμαστούμε ή απλά γιατί αναζητούσαμε απεγνωσμένα μια ντελικάτη πινελιά που θα απογειώσει τις homewear εμφανίσεις μας και κατ’επέκταση και την ψυχολογία μας… Οι αλυσίδες για το λαιμό πάντως τον Μάιο είχαν την τιμητική τους με τις αναζητήσεις τους να αυξάνονται εκείνη την περίοδο κατά 500%.
Ιούνιος:
Εδώ επιστρέψαμε σε μια «υποτιθέμενη» κανονικότητα. Για αυτό και ψάχναμε κατά 2.000% περισσότερο από άλλες χρονιές για το ιδανικό ψάθινο καπέλο. Οι διακοπές δεν ήταν ποτέ πιο αναγκαίες από τον Ιούνιο του 2020. Συμφωνείς;
Ιούλιος:
Αν έπρεπε να παρομοιάσουμε τον Ιούλιο με ένα συγκεκριμένο κομμάτι από την γυναικεία γκαρνταρόμπα, αυτό θα ήταν σίγουρα ένα floral, maxi φόρεμα. Και για αυτό και όλες πέσαμε με τα μούτρα στα online shops προς αναζήτησή του. Για αυτό και τα clicks του αυξήθηκαν κατά 1.150%.
Αύγουστος:
Ξέρεις ποια είναι τα quilted heels; Μόλις δεις φωτογραφία, θα καταλάβεις. Είχαμε πάθει έρωτα με τα συγκεκριμένα mules για αυτό και οι αναζητήσεις τους πήραν την ανιούσα με ποσοστό 7.000%. Το λες και μεγάλη αύξηση, δεν το λες;
Σεπτέμβριος:
Ακόμα να μάθεις τι είναι το shacket; Είναι το κομμάτι αυτό που μοιάζει λίγο με πουκάμισο (shirt) αλλά δεν είναι και την ίδια στιγμή φέρνει λίγο και σε jacket. Αυτές οι δύο λέξεις ήρθαν κοντά και δημιούργησαν το αγαπημένο μας shacket, το απόλυτο trend της χρονιάς, οι αναζητήσεις του οποίου αυξήθηκαν κατά 1.000% τον Σεπτέμβρη.
Οκτώβριος:
Αυτή τη φορά δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μόνο κομμάτι αλλά με ένα ολόκληρο brand. Ο λόγος για το «Houndstooth Clothing», τα κλικαρίσματα του οποίου αυξήθηκαν κατά 2.900% αύξηση μετά την κυκλοφορία της επιτυχημένης σειράς του Netflix, «Emily In Paris». Πώς συνδέονται αυτά τα δύο μεταξύ τους; Πρέπει να δεις την σειρά για να καταλαβείς. Πάντως από τις αρχές του Οκτώβρη μέχρι και τώρα, υπάρχουν αμέτρηρες γυναίκες σε όλο τον κόσμο που προσπαθούν να αντιγράψουν το ακαταμάχητο στυλ της Lily Collins. Και ποντάροντας σε αυτό το brand μπορεί και να το καταφέρουν…
Νοέμβριος:
Καποιο deza-vu ξαφνικά; Καλώς την δεύτερη καραντίνα. Σε περιμέναμε πως και πως, να ξέρεις! τώρα δεν είμαστε πρωτάρες, ξέραμε. Για αυτό αντί να κοιτάμε λευκές μπότες όπως την προηγούμενη φορά, εστιάσαμε την προσοχή μας κατά 1.000% πάνω κιόλας, στα homewear sets. Ξέραμε ότι δεν μας παίρνει να κοιτάξουμε κάτι άλλο προς το παρόν…
Δεκέμβριος:
Και φτάσαμε αισίως στον Δεκέμβρη. Μπράβο, όχι μπράβο μας. Αυτόν τον μήνα μας έκανε τεράστια εντύπωση το item το οποίο αυξήθηκε σε αναζητήσεις. Ίσως επειδή δεν μας αρέσει και πάρα πολύ… Ο λόγος για το Βorg Bucket Hat το οποίο αναζητήθηκε κατά 1.000% περισσότερο από κάθε άλλη φορά.